Top 6: Greseli pe care trebuie sa le eviti pe site-ul tau de e-comert
greselisitee-comertcardbrowsereclienti
Multi am trecut prin asta. Esti hotarat sa cumperi ceva de pe un site, cu cardul in mana, dar dintr-un motiv sau altul nu faci achizitia. Poate a fost de vina faptul ca browserul ti s-a blocat, poate a crapat site-ul sau poate costurile de livrare au fost prea mari si ai hotarat sa cumperi din alta parte.
Va prezentam 6 greseli de evitat pe un site de e-comert:
1. Site-ul tau este prea incet. Fiecare doua secunde in plus la viteza de incarcare a unui site de e-comert sporesc cu 8% rata de abandon, potrivit companiei Compuware.
2. Site-ul tau este prea complicat. Daca le ceri consumatorilor sa urmeze mai mult de cinci pasi pe site-ul tau pentru a cumpara ceva, atunci ceri prea mult, arata Compuware.
3. Sistemul de introducere a informatiilor de pe card este prea complicat. Am patit-o si pe asta. Introduc numele, numarul de card, codul de verificare din trei cifre, adresa, dar uit sa bag codul postal. Sistemul imi da eroare si trebuie sa reiau procesul de la zero. Este recomandata folosirea unui sistem care pastreaza completate campurile in care am introdus deja informatii.
4. Ceri prea mult pentru livrare. Daca ceri mai mult de 10% din valoarea comenzii pentru livrare, ceri prea mult, potrivit lui Sucharita Mulpuru, analist la Forrester Research.
5. Site-ul tau este afisat aiurea in anumite browsere. Ai grija, atunci cand lansezi un site de e-comert, sa il testezi temeinic, astfel incat sa fie afisat bine in toate browserele importante: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera sau Safari.
6. Nu le face clientilor oferte lipsite de relevanta. Aici e simplu. Daca un client a cumparat de la tine un pat, peste o saptamana, daca ii trimiti un newsletter, nu ii sugera tot un pat. Poti trimite oferte de lenjerii, perne, pernite s.a. Acel cumparator nu mai este, probabil, eligibil pentru un nou pat.