Cum sa transformi fanii din social media in ambasadori ai brandului tau
ambasador de brandaprecieri pe facebookfani social media
Colectarea like-urilor pe Facebook si a urmatorilor pe Twitter este extrem de importanta pentru a pune bazele unei comunitati in social media.
Proprietarii de afaceri care isi doresc sa obtina rezultate tangibile in urma eforturilor depuse pe platformele social media isi canalizeaza atentia pentru a converti fanii de pe retelele de socializare in sustinatori ai brandului.
Nu stii cum sa iti transformii fanii de pe retelele de socializare in aparatori ai brandului tau? Iata trei strategii care te vor ajuta:
1. Mai intai asculta-ti fanii, iar apoi ia-ti angajamente fata de ei
Trucul este sa cercetezi ceea ce spun fanii tai despre compania ta pe retelele de socializare, iar apoi sa le promiti unele lucruri realizabile si sa le insuflii pasiunea pentru brandul tau. Vei observa ca odata ce se intampla asta, atunci cand aud o stire negativa despre tine vor incerca sa te apere inainte sa ajunga stirea la urechile tale.
2. Gaseste "sufletul pereche" pentru afacerea ta
Adevarata provocare este sa gasesti in miile de fani de pe Facebook si de urmaritori de pe Twitter acea persoana care sa devina ambasadorul tau de brand. Pentru a gasi persoana potrivita, poti de exemplu sa organizezi un eveniment si sa observi care dintre fani s-au implicat cel mai bine in mediatizarea lui, care a distribuit de mai multe ori si care a primit cele mai multe rezultare: comentarii, aprecieri, distribuiri de la prietenii lui.
3. Fa-ti multi fani pe multe platforme online
Ceea ce trebuie sa stie orice expert in social media este ca nu este suficient sa aiba un numar mare de fani pe Facebook. Pentru a contribui la dezvoltarea afacerii, trebuie sa deschida conturi si pe celelalte retele de socializare, unde isi petrec timpul oamenii de afaceri care ar putea fi interesati de ceea ce se intampla in firma ta. Twitter de exemplu este reteaua de socializare de unde poti afla primul noutatile.