Tacerea mieilor cu Sony si AXN. Sony Xperia Z, vedeta campaniei
sonyhannibaltacerea mieilorsony xperia zfilmepublicitate
Sony Mobile a fost confirmat drept sponsor principal in Europa Centrala pentru HANNIBAL, cel mai nou serial original drama comandat de SPT Networks pentru portofoliul sau international de canale tv, inclusiv AXN in Europa Centrala, iar telefonul inteligent SONY XPERIA Z va fi integrat in cele mai multe elemente de promovare onair. Campania va fi perfect sincronizata, in privinta folosirii instrumentelor neconventionale de publicitate, in zona Europei Centrale si va rula concomitent in 6 tari: ROMANIA, Polonia, Bulgaria, Cehia, Slovacia si Ungaria.
Campania va integra secvente din serialul Hannibal in spoturile publicitare ale produsului, atat in cadrul unor reclame special create de catre sponsor cat si in promo-urile branduite Sony Mobile care delimiteaza pauzele publicitare.
Astfel, publicul va intalni
Sony Xperia Z intr-un cadru valoros si relevant. In plus, noul smartphone Sony va fi premiul principal oferit castigatorului noului concurs online ce il va avea ca protagonist pe Hannibal. Campania va rula pana la finalul primului sezon Hannibal, respectiv 3 iulie 2013.
Pachetul de sponsorizare a fost propus si dezvoltat de Sony Pictures Television Networks (SPTN), divizia Europa Centrala. La realizarea acestei campanii au contribuit PHD, agentia de media a Sony Mobile si Cable Direct, agentia care gestioneaza vanzarile de publicitate pentru AXN in Romania.
Produs de Gaumont International Television in asociere cu SPT Networks (prin AXN Original Production), Hannibal are premiera in luna aprilie in reteaua SPT, in 63 de tari si 18 limbi din intreaga lume. Serialul a fost de asemenea comandat de NBC pentru piata din State Unite.
Sursa foto generic: Manager.ro
Sursa foto interior articol: storiesbehindthescreen.wordpress.com / www.gizmodo.com.au