Editura Litera pariaza pe e-book
editura literae-bookcartivanzaricifra de afaceriipadiphone
2012 aduce pentru Editura Litera un nou mod de a vedea cartea. Pe langa aparitiile in format traditional, fizic, Litera acorda o importanta foarte mare si ebook-urilor.
Pana in prezent, Litera a publicat 120 de carti in format electronic, urmand ca anul acesta sa creasca simtitor numarul aparitiilor digitale. De altfel, fiecare noua carte lansata de Litera va fi disponibila si in format electronic.
Printre titlurile aparute pana acum se numara carti premiate si recunoscute in plan international, precum "Aproape casatoriti" de Jane Costello, "Se numea Sarah" si "Vieti secrete" de Tatiana de Rosnay, "Profetiile Maya" de Gerald Benedict sau "Tony & Susan", de Austin Wright.
Editura Litera nu s-a pierdut cu firea in era digitala, precum alte asemenea "tiparnite" recunoscute. Mai mult, pariaza pe cartea digitala si o considera o schimbare fireasca.
Cartea buna este apreciata si savurata atat in format fizic, cat si in format electronic.
"De asemenea, mizam pe pretul mai accesibil, pe compatibilitatea cu numeroase dispozitive portabile pentru citit si pe usurinta de a citi oriunde si fara efort cartea preferata", spun reprezentantii Litera.
"Astazi o pondere de 20% din cifra de afaceri a marilor edituri internationale vine din vanzarile din mediul digital. Nu mai vorbim de teste, de incercari, ci de o piata legitima si importanta pentru orice publisher. Vom investi mult in digitalizare si carti ilustrate, atat pentru copii, cat si pentru adulti - pentru posesorii de iPad si iPhone. Raspunsurile deja numeroase ale cititorilor nostri confirma ebook-urile ca o traiectorie sigura de viitor, iar faptul ca Litera este unul dintre promotorii acestei "miscari" nu poate decat sa ma bucure si sa ma motiveze.", spune Dan Vidrascu, directorul general Litera.