Brandurile defileaza pe covorul rosu de la Cannes
cannesfilmefestivalbrandurirenaulthotel
Festivalul de Film de la Cannes se afla in plina desfasurare si jucatorii principali ai industriei marelui ecran s-au adunat in sudul Frantei, pentru 12 zile de proiectii, intalniri si petreceri de lux. Totusi, dincolo de actorii de nota zece de la Hollywood, pe covorul rosu au defilat numele unor companii celebre.
Branduri precum Belvedere si Magnum (inghetata) au devenit o prezenta obisnuita in cadrul festivalului. Ele sponsorizeaza totul, de la mesele rotunde ale producatorilor de filme, pana la cadouri.
Celebritati precum David Hasslehoff si Justin Timberlake au primit cadouri de la brandurile renumite intr-o vila uriasa de la Cannes - daruri pe care oricum si le-ar fi permis din propriul buzunar.
Brandurile platesc intre 5.000 si 40.000 de dolari pentru a fi "prezente" la Cannes. Printre principalii sponsori din acest an, se numara si producatorul de bauturi racoritoare Pure Gold Collagen.
Dincolo de cadouri, exista si alte oportunitati pentru branduri. Inghetata Magnum, un brand al Unilever, i-a rasfatat pe invitati, oferindu-le sansa de a-si face propria inghetata, in cadrul unui eveniment.
Magnum a generat titluri de prima pagina in mass-media, dupa ce a angajat-o pe Liv Tyler sa promovez un scurt-metraj, in tandem cu lansarea noii inghetate Magnum 5.
Compania auto Lexus este, de asemenea, prezenta. Aceasta a sponsorizat masa rotunda a regizorilor, la care au participat, printre altii, producatorul legendar Harvey Weinstein si regizorul Tim Burton.
Jimmy Choo ofera cadouri la Hotelul Martinez, care constau in pantofi si genti. Transportul starurilor de la Cannes este sponsorizat de producatorul francez auto Renault.