Importanta unui newsletter
newsletterprofitpiata
Importanta unui newsletter
Companiile care se respecta isi gestioneaza cu grija clientii si ii tin la curent cu informatii din domeniul in care isi desfasoara activitatea. Un newsletter poate reprezenta o oportunitate ieftina de a va face reclama, bine orientata, prin intermediul acestui instrument putand pastra o relatie apropiata cu clientii dumneavoastra.
In plus, reprezinta o oportunitate foarte mare de a atrage o parte importanta din potentialii clienti care exista pe
piata.
Newsletter-ul va ofera urmatoarele sanse:
- de a va face cunoscut asa cum doriti dumneavoastra;
- de a le putea oferi clientilor solutiile dumneavoastra, de care au nevoie;
- de a va mentine continuu in atentia clientilor dumneavoastra;
- de a deveni o sursa de informatii pentru clienti, in masura in care sunteti o sursa de produse si servicii utile lor;
- de a castiga respectul si loialitatea clientilor dumneavoastra.
Newsletter-ul nu este adecvat companiilor care obtin un
profit mic de la un singur client (gen supermarketuri sau cinematografe), care se pot axa pe conceperea si trimiterea unor cataloage periodice, ci pentru companiile care detin un numar relativ mic sau mediu de clienti foarte importanti, care practic asigura supravietuirea in jungla economiei de
piata. Pentru companiile care obtin un
profit mic de pe urma unui client nu se justifica trimiterea unui newsletter.
O companie de consultanta intr-un anumit domeniu poate face un
profit mare din vanzarea unui newsletter in care sa dea detalii si sa comenteze miscarile firmelor din acel domeniu, problemele cu care se confrunta si solutiile pe care le adopta. Probabil ca cele mai multe dintre companii ar plati
bani multi pentru a primi de la specialisti aceste informatii periodic.
Sfatul nostru
Incercati sa va axati pe oferirea unor informatii care sunt greu accesibile clientilor, nu neaparat costisitoare, dar greu de obtinut, care necesita o perioada de timp mare pentru a le aduna, dar pe care clientii isi doresc sa le parcurga periodic, fiind de interes in domeniul in care isi desfasoara activitatea.
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Intra in afaceri