Xerox ajuta companiile sa tipareasca mai putin
xeroxconsum hartieresponsabilitate mediu
Xerox lanseaza Print Awareness Tool, care ajuta companiile sa-si reduca amprenta de carbon si incurajeaza angajatii sa fie responsabili fata de mediu.
Dezvoltat de Centrul de Cercetare Xerox din Europa, noul instrument foloseste tehnologia gamification si ofera masuratori in timp real privind cantitatea de documente tiparite, precum si sfaturi pentru a schimba comportamentele de imprimare. De asemenea, angajatii pot urmari modul in care eforturile lor sustin politica generala a companiilor in care lucreaza privind reducerea documentelor tiparite.
O interfata software interactiva pentru desktop, usor de utilizat, monitorizeaza si analizeaza istoricul tipariturilor si obiceiurile de imprimare inutile. In plus, companiile pot organiza o serie de competitii sau pot oferi stimulente angajatilor pentru a incuraja utilizarea responsabila.
“Sa tiparim mai putin nu se refera doar la un consum redus de hartie, ci la o modalitate de lucru eficienta, la cresterea productivitatii, la comunicarea rapida cu clientii si utilizarea eficienta a informatiilor pentru a dezvolta afacerea”, a spus
Mike Feldman, presedinte Large Enterprise Operations, Xerox. “La prima vedere, poate parea iesit din comun ca Xerox incurajeaza reducerea cantitatii de documente tiparite, insa noi facem legatura dintre mediul digital si hartie, ajutand companiile sa inteleaga mai bine cum pot sa protejeze si sa utilizeze inteligent informatiile.”
Xerox, compania care a transformat radical locul de munca, creand o modalitate mai usoara de imprimare, continua sa dezvolte noi solutii prin care ajuta companiile sa lucreze mai mult in mediul digital si mai putin pe hartie. Xerox Print Awareness este parte a abordarii in trei etape a companiei privind serviciile de management al documentelor (Managed Print Services - MPS): evaluare si optimizare, securizare si integrare, automatizare si simplificare.