Vegeta lanseaza o noua abordare in comunicarea de brand
vegetaretetebrandcondimente
Vegeta isi schimba comunicarea de brand printr-o campanie puternica de promovare in mediul online.
Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmareste sa se apropie de segmentul consumatorilor tineri din Romania, in conditiile in care o mare parte a clientilor sai este una matura, avand in vedere traditia acestui brand. In acest scop, a dezvoltat o noua platforma de comunicare, in care focusul este componenta emotionala a gatitului, mai mult decat cea pragmatica. Vegeta transforma retetele si gatitul in experiente. Le vorbeste consumatorilor sai despre emotii si sentimente si le transmite faptul ca momentele in care gatim inseamna bucurie si sunt o activitate care apropie oamenii.
„De ce gatim? Gatim pentru ca ne plac momentele savurate in familie. Gatim pentru ca ne place sa impartasim emotii cu cei dragi, pentru ca iubim si pentru ca ne simtim iubiti. Gatim pentru ca ne relaxeaza si pentru ca avem ocazia sa fim creativi in propria noastra bucatarie. Gatim ca sa invatam, ca sa interactionam, ca sa nastem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka.
„Asa ca de ce sa ne limitam la retete si la timp? Vegeta nu vorbeste despre gatit sau despre retete. Vegeta vorbeste despre emotii si momente.” concluzioneaza Cristina Ghiurluc.
Pagina de
Facebook a brandului a fost relansata, iar pe 18 martie a fost prezentata aplicatia Reteta cuplului, unde cei care participa au sansa de a castiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevarat inedit. Castigator isi va face cunoscuta povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online si a propriei pagini de web.
Aplicatia
Reteta cuplului a generat un interes mare in randul utilizatorilor de Facebook. In primele doua saptamani, a generat aproape 1000 de retete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitata de un numar din ce in ce mai mare de oameni.
Strategia de comunicare Vegeta in social-media mai include conturile de
Youtube,
Instagram si
Pinterest.
De asemenea, Vegeta se apropie de pasionatii de gatit si in restul mediului online. Brandul a initiat concursul prin care isi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alaturi de Vegeta la actiuni de implicare sociala, la centre de plasament pentru copii.
In plus, printre actiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea in perioada urmatoare sunt si activari in marile lanturi de hypermarket-uri. In decursul acestui an, compania are ca obiectiv cresterea volumului de vanzari si o mai mare vizibilitate in-store.
Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementata de agentia de comunicare integrata
pastel.
Vegeta se gaseste in Romania in urmatoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mancaruri):
• Vegeta Original
• Vegeta Gaina
• Vegeta Bors (original, cu legume, cu verdeturi si cu smantana)
• Vegeta Naturella
• Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste si chiftelute)
• Vegeta Twist Naturella (cartofi, peste, salata si legume la gratar).
Pentru mai multe informatii, contactati:
Irina Ganea
creative senior account at pastel
phone: 0753.103.015, 021.335.84.45
fax: 021.335.84.64
e-mail: irina.ganea@pastel.com.ro
Despre Vegeta
Vegeta este cea mai cunoscuta marca a companiei Podravka. Baza-minune pentru mancaruri a fost inventata in anul 1958 de Prof. Zlata Bartl si s-a numit la inceput „Vegeta 40”. Vegeta este o baza de mancaruri pudra si reprezinta o combinatie unica de condimente si legume deshidratate, folosita pentru supe, gulas, peste, sosuri si salate. In cei aproape 57 de ani de existenta, Vegeta a devenit un adevarat fenomen si un ingredient indispensabil in bucatariile multor gospodarii din Europa Centrala si de Est, unde gospodinele si-au dat seama ca mancarea e mai gustoasa cu Vegeta.
Despre Podravka
Istoria celui mai mare producator de produse alimentare din Croatia incepe in 1934, atunci cand fratii Wolf au infiintat o fabrica de procesare a legumelor in orasul Koprivnica. Din 1949, compania se numeste Podravka, iar in prezent este una dintre cele mai puternice companii din industria mancarii in Europa Centrala si de Est. Podravka are peste 7000 de angajati la nivel global, produce in patru tari (Croatia, Polonia, Cehia, Slovacia) si are companii si reprezentante in 20 de tari. Podravka are doua linii de business, alimentara si farmaceutica, iar in total produce 800 de produse diferite. In Romania, Podravka este prezenta cu doua marci: baza pentru mancaruri Vegeta si conservele de peste Eva. Primele sale produse au aparut in tara noastra in 1991, iar in 2000, Podravka si-a infiintat aici o companie proprie.
Foto: www.podravka.com