Tichetele de masa aduc companiilor economii importante
tichete de masabonuri de masabeneficii salarialeup romania
Un studiu recent realizat de Up Romania arata ca 79% dintre angajatii romani isi doresc ca tichetele de masa sa se numere printre beneficiile salariale, acestea fiind printre cele mai dorite, alaturi de asigurarile medicale, primele de sarbatori si tichetele cadou. Interesul pentru tichetele de masa este atat de mare si pentru ca acestea cresc puterea de cumparare a angajatilor, dar si pentru ca le ofera posibilitatea unei alimentatii sanatoase in timpul si in afara orelor de serviciu.
Folosirea
tichetelor de masa aduce castiguri ambelor parti implicate: angajator si angajati. Angajatorul are la indemana un instrument de management, prin care poate obtine incredere, motivare si performanta din partea salariatilor. In plus, beneficiaza de stimulente fiscale, putand face o economie de pana la 40% din bugetul de cheltuieli. Astfel, o companie cu 10 angajati care acorda tichete de masa castimulent, in schimbul bonusului acordat in bani, inregistreaza pe luna o economie de 996 de lei, iar pe an economia atinge 11952 de lei. Pentru salariati, folosirea tichetelor de masa este o experienta placuta, intrucat acestea pot fi folosite intr-o vasta retea de restaurante si magazine.
Sistemul tichetelor de masa este simplu de implementat, iar echipa Up Romania are puterea de a eficientiza si facilita aceasta decizie de stimulare a salariatilor. Cu o prezenta de peste 14 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare si recompensare materializate in: tichete si carduri de masa Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanta Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita si tichete de cresa Chèque Bébé.
Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele
Up Romania sustin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimuleaza si fidelizeaza angajatii, cresc puterea de cumparare pentru 700.000 de beneficiari. Prin obiectivele sale, Up Romania isi desfasoara activitatea sub imboldul promovarii unei vieti simplificate, iar aceasta inseamna o atitudine deschisa fata de clienti si parteneri, responsabilitate si adaptabilitate la nevoile lor. Totul pentru a simplifica interactiunile, procesele si deciziile acestora.
Up Romania (noua identitate a Chèque Déjeuner Romania), face parte din Grupul Up, o companie internationala, independenta si solida, care este prezenta in 17 tari. Are o experienta de peste 50 de ani in domeniul furnizarii de produse È™i servicii pentru motivarea si fidelizarea angajatilor, recompensarea si stimularea vanzarilor, precum si instrumente pentru sustinerea programelor si proiectelor sociale.