Think Food - cine sunt invitatii la ospatul de idei din 23 martie
industria agroalimentarathinkfoodstrategii de marketingpiata de desfacere
Point Connections, business unit al Point Public Affairs, agentia de comunicare strategica si public affairs din GMP Group organizeaza in perioada 23-24 martie a doua editie a evenimentelor ThinkFood, la Impact Hub Bucuresti si Bacania Veche. Lansata in 2015, Think Food este o platforma de evenimente si informatii despre hrana si valentele acesteia, care isi propune sa sprijine constructia unui consens intre valorile noului consumator (mult mai atent, informat si exigent), industria agroalimentara (producatori, procesatori, retaileri), autoritatile cu atributii in domeniu, dar si antropologi, psihologi, scriitori, antreprenori sau chefi.
„Prin evenimentele Think Food de anul acesta vrem sa oferim o perspectiva completa a felului in care romanii se raporteaza la hrana, sa intelegem ce rol are alimentul traditional romanesc pentru consumatorul roman si care sunt alegerile pe care le face noul consumator, mai constient si mai implicat. Va invitam si anul acesta sa fiti alaturi de noi la un ospat de idei, ca sa descoperim impreuna cele mai proaspete tendinte in consum si cele mai interesante viziuni asupra alimentelor si alimentatiei”, spune Liliana Munteanu, initiatorul proiectului si Head of Point Connections, business unit in cadrul Point Public Affairs.
Programul si invitatii
Miercuri, 23 martie –
ThinkFood ”Pe romaneste”.
In prima zi a evenimentului, reprezentanti ai unor asociatii profesionale, antreprenori si companii din industria alimentara vor discuta cu autoritatile din domeniu si reprezentanti ai clasei politice despre politicile alimentare si cum se pot ele adapta la noul consumator.
Astfel, in lista de vorbitori se vor afla
Simona Man, secretar de stat al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale,
Florin Capatana, Vicepresedinte, Director Relatii institutionale si dezvoltare durabila in cadrul Asociatiei Marilor Retele Comerciale,
Valeriu Steriu, vicepresedinte al Comisiei de Agricultura a Camerei Deputatilor,
Claudiu Vrinceanu, secretar de stat, Ministerul Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri,
Alexandra Toderita, membra a consiliului director al Centrul Roman pentru Politici Europene,
Domnica Macri, Managing Editor National Geographic Romania,
Dana Sintejudean, Public Affairs, Edenred,
Marius Tudosiei, antreprenor, proprietar Bacania Veche.
Printre temele aflate in dezbatere se vor regasi urmatoarele: strategii si politici alimentare pentru acoperirea nevoilor de consum ale Romaniei; alimentul national & traditional, intre cautarea identitatii nationale si strategii de marketing; probleme si solutii in circuitul produsului alimentar romanesc: productie, colectare, desfacere; oportunitati si directii strategice pentru cresterea prezentei alimentelor romanesti in retelele de distributie; politici fiscale si acces la finantare; antreprenoriatul agro - alimentar – studii de caz (viziune, acces la finantare si piata de desfacere); Romania micilor producatori – dezvoltarea lanturilor alimentare scurte; de la consumator la consum – actor; dimensiunea economica, sociala si etica a consumului.
Miercuri, 23 martie –
Conversatiile ThinkFood
A doua sectiune a primei zile de ThinkFood vine cu perspective insolite asupra raporturilor consumatorilor cu hrana si alimentatia, prin abordari neconventionale si viziuni ”out of the box”. Va propunem un caleidoscop de teme si personalitati, o viziune complexa despre hrana, despre tine si lumea inconjuratoare, prezentat de vorbitorii nostri:
Vintila Mihailescu, profesor universitar doctor, director al Departamentului de Sociologie din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative (SNSPA)
Larisa Petrini, health coach,
Tiberiu Cazacioc, consultant comunicare, Miscarea Slow Food,
Teodor Frolu, arhitect si antreprenor.
Mai multe detalii despre program si speakeri sunt disponibile pe
www.thinkfood.ro si pe pagina de Facebook a conferintei:
www.facebook.com/ThinkFood.ro.