Telekom si IMWorld anunta al 7-lea an de parteneriat pentru a accelera procesul de digitalizare al Romaniei
telekomtelekom romania
Pentru al saptelea an consecutiv, Telekom Romania va fi partenerul principal Internet & Mobile World.
Editia a 7-a IMWorld, cea mai ampla expo-conferinta de business cu solutii digitale si IT din Europa Centrala si de Sud-Est, va avea loc in 3 - 4 octombrie, la Romexpo si va reuni companii din industria IT&C din Romania, speakeri locali si internationali, startup-uri, antreprenori si mii de specialisti din diferite domenii.
Telekom Romania anunta astazi implinirea celui de-al 7 an de parteneriat cu IMWorld, cu scopul de a accelera procesul de digitalizare al Romaniei.
„Parteneriatul Telekom Romania cu Internet & Mobile World reflecta focusul nostru in directia inovatiei tehnologice si increderea de a ne alatura, an de an, unui eveniment cu rezonanta, care promoveaza progresul tehnologic si aduce impreuna furnizori de solutii cu impact semnificativ asupra eficientizarii activitatii companiilor si administratiilor locale. Totodata, evenimentul este un bun prilej de a prezenta solutiile Telekom care pot sustine eforturile tuturor celor implicati in digitalizarea economiei romanesti. Anul acesta suntem prezenti cu solutii inteligente de smart mobility si smart education” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.
„Prezenta Telekom Romania, in calitate de partener principal IMWorld, pentru a 7-a editie consecutiv, este un semnal de incurajare a evolutiei transformarii digitale a pietei de business autohtone, misiune pe care ne-am asumat-o impreuna inca de la prima editie, in 2012.
An de an generam cel mai important context al pietei locale de IT si Digital, unde, sub acelasi acoperis ni se alatura principalii jucatori din tehnologie, speakerii in voga din sfera digitalizarii si reprezentanti de business de la peste 4.500 de companii din Romania. Acum, mai mult decat oricand, piata intelege ca procesul de transformare digitala este ireversibil, iar solutia este sa identificam impreuna in contexte de acest tip variantele optime pentru eficientizarea proceselor de business.
Participarea Telekom Romania prin promovarea si implementarea solutiilor de smart mobility si smart education la nivel national se aliniaza perfect cu misiunea evenimentului, pozitionandu-se astfel ca promotor al inovatiei, proces vital in evolutia economica si sociala a oricarui business sau stat”, a declarat Mihai Cima, Managing Partner Universum Events, din partea IMWorld.
Pe cele 7 scene ale celei de-a 7-a editii IMWorld vor urca renumiti profesionisti internationali, de la care participantii romani pot afla idei si strategii concrete care au le-au adus succes si recunoastere mondiala.
Printre acesti importanti lideri digitali se numara:
Kevin Warwick – reputat om de stiinta in domeniul Inteligentei Artificiale, cercetator Coventry University. (Prezenta lui Kevin Warwick la Bucuresti este sustinuta de Raiffeisen Bank).
Siri Børsum – Liderul Transformarii Digitale - Google
Alex Casalboni – Technical Evangelist – Amazon Web Service
Ingela Nordenhav – Director, Digital Marketing – Volvo Trucks
Hicham Zaraket – ex-Facebook & Founder The Rocket Marketing
Pernilla Jonsson – Head of Ericsson Research Consumer & Industry Lab Ericsson
Brent Lessard - co-founder- rLoop
Axel Steinkuhle – managing director – evbrit
Ilona Grzywinska – head of communications, Central & Eastern Europe -Uber
Lista completa a speakerilor este disponibila pe https://imworld.ro/speakers/
Accesul la IMW se face pe baza de bilet ce poate fi achizitionat de pe
https://imworld.ro/tickets/
In cifre estimative, IMWorld 2018 va avea:
â— 7 scene mari carora le corespund tot atatea zone expozitionale cu solutii specifice;
â— 25 de industrii si 5000 de companii reprezentate la toate nivelurile;
â— 9000 de participanti cu profil de business, dintre care 5500 de nivel CxO;
â— 140 de expozanti cu peste 2700 de solutii digitale;
â— 147 de speakeri locali si internationali si 127 de sesiuni;
â— 22 de start-up-uri autohtone
â— 7 zone de networking
Partener principal: Telekom Romania
Partenerii scenelor de conferinte:
Microsoft - Security Stage
ALEF - IT Ops Stage
Raiffeisen Bank - Digital & E-Commerce Stage
METRO SYSTEMS – Java Stage
UiPath - .Net Stage
Ipsos – MarTech Stage
VIAVI Solutions – IT Solutions Networking Partner
VTEX – Digital Marketing Networking Partner
Sponsori: Trencadis, Nuvias Group, Cegeka, ENGIE, Orange, Maguay, SoftOne, Agentia de SEO DWF, TotalSoft, SYSWIN Solutions,
Lidl Digital, certSIGN, bpv GRIGORESCU STEFANICA, upswing, White Image, Oracle, E.ON Romania.
Digitaljob – Registration Partner
VIVA Telecom - Internet Partner
Renault - Car Partner
Bright Agency - Digital Partner
L’OR - Coffee Partner
Glovo – Food Delivery Partner
IQOS - Experience Partner
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare
www.imworld.ro
facebook.com/InternetMobileWorld
instagram.com/imworldro
Despre IMWorld
Concept propriu al companiei Universum Events, IMWorld a devenit in cei 7 ani, un hub care genereaza new business si in care comunitatea dezvolta digitalizarea in Romania.
In fiecare an, in prima saptamana din octombrie, timp de 2 zile, mediul de business activ din Romania se intalneste cu tot ce este mai important in procesul de transformare digitala la Internet & Mobile World.
Structurata ca o expo-conferinta B2B, IMWorld are misiunea de a sprijini toate industriile din Romania sa adopte digitalizarea pentru a creste eficienta si productivitatea. Prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului si prin solutiile marilor jucatori din piata de IT
prezenti in eveniment, IMWorld genereaza plusvaloare concreta si contribuie activ la dezvoltarea economiei, punand in relatie directa specialistii cu nevoia de digitalizare.