Spune-mi ce echipa ai, sa-ti spun ce fel de manager esti! Corina Neagu, HR Manager Securitas Romania, speaker la Meet the WOMAN! Bucuresti
echiparesurse umanetvamanagericafeameet the woman
CORINA NEAGU, HR Manager Securitas Romania, vine la Meet the WOMAN! BUCURESTI - marti, 29 octombrie, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel - si va discuta cu participantele despre tema: Spune-mi ce echipa ai, sa-ti spun ce fel de manager esti!
“Domeniul resurselor umane este complex si inepuizabil in subiectele care se pot aborda. A forma echipe si a gestiona situatii de criza, a fi un manager popular sau autoritar, a fi un leader autentic – sunt doar cateva dintre subiectele pe care le vom discuta cu dna Corina Neagu, speakerul evenimentului”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.
CORINA NEAGU are o experienta de aproximativ 20 de ani in diverse domenii de activitate, in ultimii 12 ani concentrandu-se in sfera resurselor umane: de la administrare de personal, compensatii & beneficii, cultura organizationala, bugete, consultanta in legislatia muncii, pana la recrutare, training, coaching, dezvoltare organizationala, consiliere in cariera. Este autoarea a zeci de articole aparute in publicatii ca HR Manager, Cariere sau pe site-urile: www.avocatnet.ro, www.lifetraining.ro, www.femei-in-afaceri.ro, www.careerconnect.ro .
Corina este pasionata de oameni, este interesata de noutate, e dusmanul rutinei, iubeste provocarile si ii place sa ia un proiect de la zero si sa-l creasca. E prin definitie un formator, de aceea considera ca a educa si a fi alaturi de oameni este ceva absolut normal.
Mai multe detalii pe: www.corinaneagu.ro
ACCESUL LA EVENIMENT
COSTUL unui eveniment este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar dupa ce se primeste confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 15% discount din costul taxei de participare.
Detalii si rezervari:
inscrieri@femei-in-afaceri.ro
BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT
•Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati •Acces la informatii de business
•Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee │19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului │20:20 – Q&A
20:40 – Tombola │20:45 – Business Networking
DESPRE EVENIMENTELE MEET THE WOMAN!
Seria evenimentelor
Meet the WOMAN! reprezinta,
din anul 2009, evenimente de business networking, cu frecventa lunara, care ofera teme de actualitate, promovarea afacerilor si a femeilor-lider care au obtinut excelenta in profesia lor. Proiectul se adreseaza femeilor aflate la inceputul vieţii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Fiecare eveniment este structurat in trei parti: o sesiune initiala de prezentare a fiecarei participante, una mediana, in care speakerul invitat prezinta o tema de business in 30 de minute si initiaza un dialog cu audienta, si o sesiune finala de business networking, in care se pun bazele viitoarelor contracte.
Aflati ce inseamna proiectul Meet the WOMAN!, ce beneficii au membrele FEMEI IN AFACERI si ascultati testimonialele celorlalte membre!
Organizate de
FEMEI IN AFACERI, cea mai activa comunitate profesionala de business dedicata femeilor din Romania, aceste evenimente reprezinta un bun prilej pentru participante de a obtine noi contacte de business, de a-si dezvolta afacerea si de a-si promova serviciile in cadrul proiectului
Meet the WOMAN! care reprezinta un model
de succes in ceea ce inseamna business
networking-ul in Romania.
Femeile de afaceri din Romania sunt preocupate de crearea unui mediu de business sanatos, demonstrat prin prezenta lor constanta la evenimentele
Meet the WOMAN!
Cele mai multe intreprinzatoare participante s-au orientat, pentru dezvoltarea unei afaceri, catre domenii variate:
magazine online cu produse bio, dermatocosmetice, produse pentru copii, design floral, avocatura, clinici medicale, consultanta de imagine, agentie de social media etc. In Romania, aproximativ 37.000 de femei detin o firma, varsta medie la care acestea intra in antreprenoriat fiind de aproximativ 40 de ani.
PARTENERI
Capital Plaza Hotel • Helvetansa • Class Living • Iconic Food Wine&Design • UPC Business • World Class • NISSA • Nomenius • Level Tour • Ivatherm •A_BEST • En Rose
PARTENERI MEDIA
manager.ro • avocatnet.ro • incont.ro • romania-insider.com • cariereonline.ro • business-review.ro • businessdays.ro • Transilvania Business • Manager Express • businesslive.ro • RisCo • ptir.ro • Zile si nopti
DESPRE FEMEI IN AFACERI
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la
Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul
www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Anul 2013 a insemnat deschiderea primelor doua sucursale la Brasov si Cluj-Napoca.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 4 ani de existenta.
Informatii complete despre eveniment pe
site-ul FEMEI in AFACERI
Relatii cu presa:
pr@femei-in-afaceri.ro