Pentru a avea o perspectiva mai buna asupra importantei pe care o acorda business-urile romanesti crearii si promovarii de continut, agentia de Inbound Marketing Beans United a initiat impreuna cu partenerii de la WeContent, cea mai mare conferinta dedicata exclusiv content marketingului, un studiu de piata la care au participat peste 200 de companii din Romania. Raspunsurile si rezultatele pe care le-au obtinut sunt extrem de valoroase atat pentru marketeri, cat si pentru antreprenorii aflati intr-o piata in continua miscare si formare.
Astfel descoperim ca principalele asteptari de la continut sunt: Brand Awareness si Trafic pe website. Tototdata, echipa de marketing isi doreste mai multe leaduri si clienti, iar cei de la Sales monitorizeaza doar nivelul vanzarilor.
Privind la nivel macro, apare un paradox extrem de interesant: desi continutul este un element esential in dezvoltarea business-urilor, companiile inca nu investesc suficient în crearea si promovarea acestuia.
Iata principalale concluzii, pe restul putand sa le descoperiti îi studiul care poate fi descarcat gratuit de aici:
Acest studiu s-a desfasurat in Romania in perioada august-septembrie 2019 prin intermediul unui chestionar online trimis la peste 200 de companii de dimensiuni variate. Studiul a fost realizat de agentia de Inbound Marketing Beans United impreuna cu partenerii de la WeContent.
Despre WeContent
WeContent este una dintre cele mai bune conferinte de content marketing din Europa, unde se intalnesc specialisti internationali din domeniu pentru a dezbate ultimele treduri in strategia de continut. Urmatoarea editie va avea loc pe 7 si 8 Noiembrie la Bucuresti.
Despre Beans United
Agentia Beans United a luat nastere in 2014 din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor, ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din procesul de cumparare in care se afla.
In 2018, performantele echipei dedicate, certificarile obtinute si numarul de clienti fericiti au adus Beans United la statutul de Partener HubSpot Platinum, devenind astfel cel mai puternic hub de inbound marketing din Europa de Est. Reusitele echipei sunt rezultatul invatarii continue si dorintei de a testa mereu lucruri noi.
Ultimele NOUTATI
Avertismentul unui mare bancher roman: Oamenii nu mai au bani, firmele nu mai au bani! Semne de criza
Romania cheltuie mai mult decat incaseaza. Suntem ingropati intr-un deficit bugetar greu de acoperit!
Inflatia a inceput din nou sa creasca! Rata anuala a inflatiei a trecut iar de pragul de 5%!
Caldura si Confort Sustenabil: Cum Centrala pe Lemne si Centrala pe Peleti Iti Transforma Casa Intr-un Camin Ecologic
Diversificarea culturilor agricole: Idei moderne pentru fermieri de succes
Partenerii nostri
Cele mai noi MODIFICARI din legislatia muncii - explicate pas cu pas, de specialisti
Cumulul de functii: ce este, in ce conditii se realizeaza si reglementarile legale