Manager.ro, partener media al lansarii Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012
partener mediacarta alba a imm-urilor din romania 2012evenimentcnipmmrimm-urianaliza
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) in colaborare cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), Fondul Roman de Contragarantare (FRC) si Institutul de Management si Marketing International Manager lanseaza in data de 12 iulie 2012 la Hotel Intercontinental editia a X-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din Romania 2012".
Partenerii evenimentului sunt
Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR),
Sodexo Pass Romania, KPMG si
Microsoft.
Partenerii media ai evenimentului sunt urmatorii:
IMMRomania, Agentia Nationala de Presa Agerpres, Avocatnet.ro, Anunt Exclusiv, Apulum 94, Business24.ro, Business Adviser, Business Point, Bursa, Calendarevenimente.ro, Centruldepresa.ro, Clubafaceri.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Curierul National, Ecomunicate.ro, Efin.ro, Economistul, Finantare.ro,
Fiscalitatea.ro, Infotva.ro,
Ideideafaceri.ro,
Manager.ro, Managementulproiectelor.ro, Media Bloc, Nastratin, Smartfinancial.ro, Spin Media, The Money Channel TV, ziare.com, webPR.ro, Euractiv.ro, Hotnews.ro.
Lucrarea este realizata de un colectiv de specialisti si
reprezinta cea mai cuprinzatoare si aprofundata analiza a situatiei IMM-urilor din Romania, a fenomenului intreprenorial, a performantelor si problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinta in literatura de specialitate, atat in Romania cat si la nivelul Uniunii Europene.
Editia a X-a a "Cartei Alba a IMM-urilor din Romania", se constituie atat ca o radiografie a starii evolutive a IMM-urilor din Romania, cat si a contextului socio-economic in care acestea isi desfasoara activitatea, surprinzand totodata si efectele crizei economice asupra acestui sector, la nivelul anului 2012.
Principalele
categorii de analize incorporate in editia 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor din Romania sunt urmatoarele:
a. analiza aprofundata a situatiei IMM-urilor din Romania pentru anul 2012 la nivel national, regional, sectorial si judetean;
- analiza situatiei IMM-urilor in viziune contextuala a tuturor intreprinderilor, a economiei romanesti in ansamblul sau a economiei in conditiile integrarii Romaniei in Uniunea Europeana;
- analiza fenomenului intreprenorial in dinamica, pornind din 1990 si pana in prezent, cu accent asupra evolutiilor din 2009 – 2012; analiza IMM-urilor si a celorlalte intreprinderi cu accent asupra performantelor: de ansamblu, comerciale, financiare, inovationale, sociale;
b. analiza esentializata a problematicii IMM-urilor, fiecare capitol finalizandu-se cu o selectie de aspecte semnificative.
De asemenea, in cadrul lucrarii sunt abordate doua
categorii de probleme majore deosebit de actuale:
- perceperea ultimelor evolutii economico-sociale de catre intreprinzatorii din Romania;
- caracterizarea intreprinzatorilor din Romania.
Organizator:
CNIPMMR in colaborare cu
AIPPIMM, FRC si
Institutul de Management si Marketing International Manager
Data:
12-07-2012
CONTACT
Simona Straton - PR Manager
simonas@rs.ro
02123172587