Konica Minolta anunta intrarea pe pietele de etichete si ambalaje
konica minoltaaccurioinkjet digital
Konica Minolta lanseaza, la Drupa 2016, KM-1, sistemul inket UV in format B2+, si anunta intrarea pe pietele de etichete si ambalaje, precum si noua strategie globala de cooperare cu MGI Digital Technology (MGI), producator francez lider pe piata echipamentelor de printare decorativa si rebrandingul produselor comerciale de printare sub denumirea Accurio.
Lansarea oficiala a KM-1
KM-1, sistemul digital inket UV in format B2+ de la Konica Minolta, va fi lansat la Drupa 2016. Vizitatorii standului Konica Minolta vor putea asista la demonstratii ale sistemului impreuna cu JETvarnish de la MGI, evidentiind o serie intreaga de beneficii. Acestea includ mutarea volumelor mici offset pe inkjet digital, abilitatea de a realiza lucrari hibrid care sa integreze tiparul KM-1 in procesele offset existente, printare duplex si pe coli de format mai mare precum si printare pe suporturi pentru ambalaje, pe hartie cu gramaj mic si hartie texturata.
Industriile de etichete si ambalaje
Konica Minolta intra pe pietele de ambalaje si etichete deschizand drumul catre productia de etichete on demand. La drupa 2016, Konica Minolta va demonstra modul in care sistemul bizhub PRESS C71cf, impreuna cu masina de finisare GM DC330 Mini si JETvarnish de la MGI pot reduce durata proceselor de productie a etichetelor, oferind timpi de livrare mai scurti.
Mai mult, Konica Minolta va prezenta o noua tehnologie care optimizeaza printarea digitala a ambalajelor: KM-C. Acest sistem digital Inkjet in format B1 flat-bed a fost dezvoltat pentru impaturirea ambalajelor din carton si pentru aplicatii pe carton ondulat subtire, cu grosime intre 0.3 – 1.2 mm.
Participatie aditionala in cadrul MGI Digital Technology
In luna aprilie 2016, Konica Minolta a anuntat investitia intr-un pachet suplimentar din actiunile MGI, producator francez lider pe piata echipamentelor de printare decorativa, cu care Konica Minolta are o alianta strategica si financiara din ianuarie 2014. Investitia in alte 30,5% din actiunile MGI creste participatia Konica Minolta la 40,5% si adauga produsele MGI pentru printare comerciala, etichete si ambalaje in portofoliul existent si viitor al Konica Minolta.
Pana acum, au fost deja adaugate gamei de produse Konica Minolta echipamente MGI de stantare si embosare cu folie la cald. Konica Minolta intentioneaza sa exploateze posibilitatiile de cercetare si dezvoltare ale MGI pentru a accelera initiative de dezoltare precum cele din industria etichetelor si ambalajelor. Ca raspuns la cererea de printare decorativa din aceaste sectoare, sinergia dintre Konica Minolta si MGI ne va oferi, de asemenea, o prezenta puternica pe piata de printare digitala a ambalajelor si va impulsiona expansiunea printarii comerciale.
Brandul Accurio
Accurio este noul brand comun si unificat pentru toate sistemele digitale inkjet si solutiile digitale pentru fluxuri de productie de la Konica Minolta. Numele Accurio reflecta natura avansata, automata si exacta a tehnologiei Konica Minolta. De aici inainte, solutiile comerciale de printare ale Konica Minolta vor fi cunoscute sub numele de AccurioPro, in timp ce KM-1 va deveni AccurioJet KM-1.
Pentru mai multe detalii despre participarea Konica Minolta la Drupa 2016, accesati micrositeul dedicat drupa2016.konicaminolta.eu si vizitati standul Konica Minolta de la drupa, A65, Hall 8B.
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing