JYSK Romania, retailerul scandinav de mobilier si decoratiuni pentru casa, da startul campaniei de Employer Branding “Lanseaza-te cu JYSK” si anunta crearea unui portal cu sfaturi dedicate candidatilor.
Cu 108 magazine in Romania in acest moment si cu un obiectiv de a ajunge la 200 de magazine in tara, JYSK este in plina expansiune, inaugurand cel putin 15 magazine noi in fiecare an. Acest lucru presupune infiintarea a aproximativ 150 de posturi noi anual in Romania.
Rampa de lansare pentru cei talentati
Odata cu expansiunea apar si o multime de oportunitati de avansare pentru colegii care au potential, se implica si obtin rezultate.
De aici a pornit ideea campaniei “Lanseaza-te cu JYSK”, care aduce in atentia candidatilor numeroasele oportunitati de avansare pe care tinerii le gasesc in companie.
“JYSK se remarca prin faptul ca, aici, colegii care isi doresc si au potential pot trece rapid la urmatorul pas din cariera. Avem numeroase exemple de colegi care s-au angajat pe postul de Asistent Vanzari, dintre care unii erau chiar la primul job, iar acum sunt Directori de Magazin. Noi ii sprijinim sa se dezvolte, avem training-uri pentru fiecare etapa a carierei, iar acest lucru ii ajuta sa se dezvolte pe plan profesional”, spune Simona Carp, HR Manager JYSK Romania si Bulgaria.
Atat vizualurile campaniei “Lanseaza-te cu JYSK”, cat si mesajul, sunt inspirate de industria muzicala. Ideea conceptului muzical a aparut in urma sondajului realizat anul trecut in randul Directorilor de Magazin JYSK. 99% dintre Directorii de Magazin au declarat ca una dintre activitatile lor preferate este sa asculte muzica.
“Ne-a placut aceasta paralela cu industria muzicala. Cautam sa avem alaturi de noi colegi care vor sa fie remarcati, care isi doresc sa avanseze in retail, muncesc si vor sa fie recunoscuti pentru ceea ce fac. Ca si o casa de discuri care ii va lansa si ii va promova pe artistii talentati, JYSK ii instruieste, ii sustine si le ofera oportunitati de promovare colegilor cu potential”, continua Simona Carp.
Portalul pentru candidati
Dupa ce aplica pentru un post vacant la JYSK pe www.cariere.jysk.ro , fiecare candidat va primi acces la Portalul pentru candidati, o platforma cu informatii al carei scop este sa ii pregateasca pentru interviu.
Urmarind clipurile video de pe platforma, candidatii vor afla informatii utile despre fiecare pas din procesul de recrutare, de la rolul interviului video si cum ar trebui sa se pregateasca pentru acest interviu, pana la sfaturi despre cum sa se prezinte la interviul final de angajare.
“Prin acest portal, ne-am propus sa ii ajutam pe candidati sa se pregateasca pentru interviu si sa inteleaga mai bine procesul de recrutare, care poate fi uneori neclar, mai ales pentru cei care acum cauta primul job. Am facut fiecare pas mai transparent. Bineinteles, nu toate procesele de recrutare sunt la fel, ceea ce inseamna ca nu toate materialele sunt relevante pentru toate posturile, dar credem ca informatiile oferite candidatilor vor fi foarte utile pentru cei care isi doresc sa devina colegii nostri”, adauga Simona Carp.
Totodata, Portalul pentru candidati prezinta informatii despre ce cauta recrutorii si care este rolul intrebarilor din timpul interviurilor. Accesand platforma, candidatii pot vedea in fiecare moment in ce stadiu este aplicatia lor si perioada estimativa in care vor fi contactati.
In acest moment, JYSK Romania are peste 40 de pozitii vacante in toata tara, pentru care cauta colegi cu potential si cu dorinta de a face o cariera in retail.
Despre JYSK Romania
JYSK este unul dintre cei mai importanti retaileri de mobila si decoratiuni interioare din Europa. Grupul desfasoara operatiuni in peste 50 de tari si numara un total peste 26.500 de angajati si peste 3000 de magazine.
JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 in Danemarca, in orasul Aarhus, al doilea cel mai mare din tara. Cinci ani mai tarziu, compania s-a extins dincolo de granitele tarii odata cu deschiderea unui magazin in Germania.
Retailerul danez de mobila si decoratiuni interioare comercializeaza o gama variata de produse pentru casa si gradina la o calitate ridicata si la cel mai redus pret. Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK ofera tot ce este necesar in casa pentru viata de zi cu zi, de la mobilier de interior si de gradina, pana la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative si de iluminat.
JYSK a intrat pe piata din Romania in 2007, odata cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reteaua numara in prezent 108 magazine in Romania.
Compania JYSK este detinuta de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are in portofoliu si alte companii, cu o cifra de afaceri anuala de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,4 miliarde euro.
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si