Conceput pentru a declina strategii eficiente de crestere a vizibilitatii organice non-brand, acest instrument multifunctional face singur, gratuit, ceea ce alte tooluri platite nu pot face impreuna: analizeaza peste 2.200 de website-uri si 500.000 de cuvinte cheie care aduc trafic organic liderilor de piata din online si contextualizeaza aceste date in metrici reale precum:
Astfel, datele obtinute din analiza actualizata lunar sunt contextualizate in folosul businessurilor online. De la clasarea jucatorilor dintr-o industrie in functie de vizibilitatea din Google la expunerea potentialului organic neajuns la saturatie, Visibility Report ofera dintr-un click o imagine de ansamblu a pietei din Romania online.
Fie ca este folosit pentru reproducerea strategiilor care si-au dovedit eficienta in cazul competitorilor, fie ca isi indeplineste scopul de a indica acele goluri de informatie de care publicul are nevoie si pe care nu i le ofera nimeni, raportul celor de la Upswing scoate la iveala dedesubturi pe care alte instrumente nu le coreleaza. Cum ar fi dimensiunea segmentata, dintr-o singura categorie, a acelor businessuri prezente in mai multe; respectiv dimensiunea globala a acestor businessuri, care poate fi accesata cu ajutorul functiei Full Website Profile.
Google a avut peste 3.000 de update-uri de algoritm in ultimul an, de pe urma carora site-urile de ecommerce si servicii s-au divizat in doua categorii: castigatori si pierzatori. Niciun alt tool disponibil pe piata nu este capabil sa reproduca imaginea acestora si sa indice, cu precizia unui ceas elvetian, unde a cedat mecanismul. Dar Visibility Report poate si o face, cu informatii actualizate in fiecare luna, pentru a ajuta businessurile online sa tina pasul cu aceste update-uri, dar si cu nevoile de informare si de tranzactionare pe care le au utilizatorii. Indicatorul Change este cel care urmareste istoric aceste schimbari si totodata cel care are capacitatea de a dezvalui tipare privind noile restrictii ale motorului de cautare.
„Este un instrument precis de analiza a principalilor competitori, care schimba regulile jocului si transforma informatia in putere, respectiv in vizibilitate, in detrimentul tehnicilor si al strategiilor intuitive. Noul modul Visibility Trends indica grafic si in cifre evolutia lunara a vizibilitatii fiecarui website analizat, precum si traiectoria jucatorilor din Top 10”, spune Tudor Popescu, Head of Innovation Upswing.
Upswing este prima agenÈ›ie specializată de SEO È™i content marketing din România, care a lansat în 2013 aplicaÈ›ia SEOmonitor, folosită de sute de agenÈ›ii de SEO È™i branduri din România È™i din lume.
Visibility Report poate fi consultat gratuit pe upswing.ro/report/.
Ultimele NOUTATI
Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Partenerii nostri
Legea nr. 283/2024: stabilirea salariilor minime adecvate si noile OBLIGATII ale angajatorilor
A aparut Calendarul Contabilului Vesel 2025! Contine 12 caricaturi ce garanteaza hohote de ras!
Cum stabilim durata de amortizare pentru un mijloc fix second-hand
Atentie la modificarile referitoare la impozitul MICRO: Aspecte importante de retinut
Te-ar putea interesa si