Conceput pentru a declina strategii eficiente de crestere a vizibilitatii organice non-brand, acest instrument multifunctional face singur, gratuit, ceea ce alte tooluri platite nu pot face impreuna: analizeaza peste 2.200 de website-uri si 500.000 de cuvinte cheie care aduc trafic organic liderilor de piata din online si contextualizeaza aceste date in metrici reale precum:
Astfel, datele obtinute din analiza actualizata lunar sunt contextualizate in folosul businessurilor online. De la clasarea jucatorilor dintr-o industrie in functie de vizibilitatea din Google la expunerea potentialului organic neajuns la saturatie, Visibility Report ofera dintr-un click o imagine de ansamblu a pietei din Romania online.
Fie ca este folosit pentru reproducerea strategiilor care si-au dovedit eficienta in cazul competitorilor, fie ca isi indeplineste scopul de a indica acele goluri de informatie de care publicul are nevoie si pe care nu i le ofera nimeni, raportul celor de la Upswing scoate la iveala dedesubturi pe care alte instrumente nu le coreleaza. Cum ar fi dimensiunea segmentata, dintr-o singura categorie, a acelor businessuri prezente in mai multe; respectiv dimensiunea globala a acestor businessuri, care poate fi accesata cu ajutorul functiei Full Website Profile.
Google a avut peste 3.000 de update-uri de algoritm in ultimul an, de pe urma carora site-urile de ecommerce si servicii s-au divizat in doua categorii: castigatori si pierzatori. Niciun alt tool disponibil pe piata nu este capabil sa reproduca imaginea acestora si sa indice, cu precizia unui ceas elvetian, unde a cedat mecanismul. Dar Visibility Report poate si o face, cu informatii actualizate in fiecare luna, pentru a ajuta businessurile online sa tina pasul cu aceste update-uri, dar si cu nevoile de informare si de tranzactionare pe care le au utilizatorii. Indicatorul Change este cel care urmareste istoric aceste schimbari si totodata cel care are capacitatea de a dezvalui tipare privind noile restrictii ale motorului de cautare.
„Este un instrument precis de analiza a principalilor competitori, care schimba regulile jocului si transforma informatia in putere, respectiv in vizibilitate, in detrimentul tehnicilor si al strategiilor intuitive. Noul modul Visibility Trends indica grafic si in cifre evolutia lunara a vizibilitatii fiecarui website analizat, precum si traiectoria jucatorilor din Top 10”, spune Tudor Popescu, Head of Innovation Upswing.
Upswing este prima agenÈ›ie specializată de SEO È™i content marketing din România, care a lansat în 2013 aplicaÈ›ia SEOmonitor, folosită de sute de agenÈ›ii de SEO È™i branduri din România È™i din lume.
Visibility Report poate fi consultat gratuit pe upswing.ro/report/.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212