Biletele pentru Conferinte au fost puse in vanzare.
Inscrierile se fac completand formularul de inscriere accesibil la www.gpec.ro/festivitate/conferinta
Toti cei care activeaza in e-commerce sau sunt interesati de domeniu, sunt asteptati pe 5 noiembrie la Conferintele Nationale de E-Commerce GPeC, unde se vor intalni cu principalii jucatori ai comertului online autohton, dar si international. Pretul unui bilet de acces este de 69 euro + TVA pana pe 31 octombrie. Inscrierile se fac pe website-ul GPeC, la
www.gpec.ro/festivitate/conferinta.
Potrivit organizatorilor, cele 120 de magazine online inscrise in competitia GPeC inca din luna aprilie, cat si presa au acces gratuit la evenimentul din 5 noiembrie, mentionand in campul Observatii din formularul de inscriere de pe site ca sunt inscrisi in competitie sau numarul legitimatiei de presa, dupa caz.
ClickTale vine pentru prima oara in Romania, la GPeC 2013
Organizatorii au anuntat deja o parte din numele sonore ale industriei online care vor fi speakeri in cadrul Conferintelor Nationale de E-Commerce. Premiera absoluta adusa de GPeC in acest an este keynote speech-ul lui
Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale – unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial – care va vorbi despre optimizarea conversiilor si cresterea vanzarilor.
Pe lista (partiala inca) a speakerilor publicata pe GPeC.ro se regasesc
principalii jucatori ai comertului electronic romanesc: Catalin Cretu (VISA Europe), Gabriel Ghita (MasterCard Europe CEE), Marius Ghenea (ARMO), Marin Mitroi (RomCard), Marian Alecsiu (F64 Studio), Alin Stanciu (FashionUP), Mirela Bucovicean (Molecule F), Vicki Nicola (MyMedia/The Group), Andreea Raicu (shop.AndreeaRaicu.ro), Gian Sharp (Cargus), Felix Patrascanu (FAN Courier), Dorin Boerescu (2Parale), Remus Visan (Paravion), Mihai Patrascu (evoMag), Radu Vilceanu (ContentSpeed), Liviu Taloi (ECOMpedia), Laurentiu Dumitrescu (DigitalStar/Leo Burnett), Iulian Padurariu (Marks Romania), Lucian Aldescu (DPD Romania), Ionut Munteanu (WebDigital), Bogdana Butnar (Google Romania), Cristina Popa (FashionDays Romania), Marius Deak (GreenPixel), Dan Dumitrescu (ELKA-OKTAL Group), Cristian Ignat (2Parale), Alex Goaga (Wall-Street.ro). Deloc in ultimul rand, este anuntat ca speaker Andy Szekely, renumit trainer pe zona de dezvoltare personala si profesionala, autor a 4 carti in domeniu.
“Ne bucuram sa aducem la Conferintele Nationale de E-Commerce cei mai buni speakeri din domeniu, cu o experienta vasta, probata de afacerile pe care le deruleaza de ani de zile. Iar lista nu se inscheie aici – promitem nume sonore din toate segmentele importante de piata”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Subiecte de maxim interes dezbatute in cadrul GPeC 2013
Prin intermediul speakerilor prezenti la GPeC 2013 si a experientei vaste de care dispun, topicurile dezbatute vor fi de un real interes pentru oricine activeaza in piata de e-commerce sau vrea sa isi lanseze o afacere online: statistici de piata, predictii pentru 2014, branding, marketing, social media, studii de caz pe segmente de piata de top: fashion, turism, it&c, optimizarea conversiilor, loializare, cresterea vanzarilor.
GPeC, cel mai important eveniment de comert electronic din Romania
"GPeC este abrevierea de la Gala Premiilor eCommerce, titulatura care te duce cu gandul la un eveniment de o seara in care se impart niste premii... Gresit! GPeC este singurul eveniment din online - poate chiar din Romania - care dureaza 7 luni in fiecare an, structura lui fiind deosebit de complexa: pe de o parte, am dezvoltat cea mai ampla competitie a magazinelor online cu scopul de a creste calitatea site-urilor de e-commerce, iar pe de alta parte, livram know-how de calitate si networking la greu. GPeC inseamna un cumul de alte evenimente stand-alone: organizam de 2 ori pe an Conferintele Nationale de E-Commerce, suntem cei care au pus bazele singurei Scoli de Vara in Comertul Electronic, suntem cei care au lansat primul program din Romania pentru atestarea magazinelor online care respecta legea si bunele practici in e-commerce: TRUSTED.ro", declara Andrei Radu. "Iar tot ce am spus anterior, e minimum de sinteza despre GPeC; se poate scrie o carte despre tot ce inseamna GPeC", adauga el.
Conferintele Nationale de E-Commerce se desfasoara pe parcursul zilei de 5 noiembrie 2013, urmand ca seara sa fie rezervata Festivitatii de Decernare a Premiilor GPeC 2013, in urma competitiei magazinelor online inceputa in luna aprilie a acestui an.
Evenimentul are loc la Crystal Palace Ballrooms din Calea Rahovei nr. 198A, sector 5, Bucuresti. Organizatorii recomanda tuturor celor interesati sa verifice constant
GPeC.ro/festivitate/conferinta pentru ca se actualizeaza lista de speakeri si agenda evenimentului.
GPeC – Gala Premiilor eCommerce 2013 este un eveniment sustinut de: Banca Transilvania, Cargus, DPD Romania, FAN Courier, MasterCard, Orange, UIS, URGENT CURIER, VISA, Zumzi
Cu sprijinul: Advanced Ideas, Agile Media, CasaDeTraduceri, ClickTale, ECOMpedia, Hostway, Silkweb, TeamDeals, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, ZeList, 2Parale
Parteneri media: Manager.ro, 220.ro, ANIS, AskMen.ro, AvocatNet, Business24, Business Days, Business Woman, Blogal Initiative, Cariere, Computer Blog, Comunicate De Presa, DAS Cloud, Femei in Afaceri, Hotnews, IAB Romania, Kiss FM, KoolHunt.ro, Laptop News, OpenConnect, PaginaDeMedia.ro, Radio Romania Cultural, ShopMania, Trafic, Ulise, Ziare.com
Bloguri partenere: Chinezu, Cristi Dorombach, CyberCulture, Iyli, Lavinia Biberi, Liviu Taloi, Victor Kapra, Sabina Cornovac, Andra Zaharia, Alin Vlad, Ligia Adam, Raluca Popa, Elena Ciric, Sorin Rusi, Stefan Murgeanu, Alex Mihaileanu, Marius Calugaru, KorinaMS, Andreea Stan, Marian Dumitru, Carmen Albisteanu, Dorin Apavaloae.