Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center, in cadrul Romanian Contact Center Awards
euroanswerbest medium support centerromanian contact center awardsorganizat conference arena
Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center din categoria Business Process Outsourcing, in cadrul celei de-a 8-a editii a Romanian Contact Center Awards, eveniment desfasurat pe 18 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
"Pentru Best Medium Support Center, din categoria Business Process Outsourcing, juriul evalueaza in ce masura aplicantii pot demonstra un inalt standard de profesionalism, prestarea unor servicii de calitate clientilor, un mediu pozitiv de lucru pentru angajati si profitabilitate pentru business. Faptul ca Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center este o mare bucurie. Reprezinta recunoasterea eforturilor noastre in cei 12 ani de activitate." a declarat Lucian Neagoe, Deputy General Manager, Euroanswer.
Best Medium Support Center este dedicata centerelor cu un numar de agenti cuprins intre 50 si 250, iar la competitia de anul acesta s-au inscris 5 dintre cele mai apreciate companii in domeniu. Printre criteriile de evaluare luate in calcul la desemnarea castigatorilor se afla: procesele prin care se asigura performanta, cele care asigura flexibilitatea programului agentilor, modalitatea in care este colectata si evaluata opinia angajatilor, modalitati de motivare si dezvoltare profesionala a angajatilor (la nivel de individ, echipa si support center), procesul de recrutare tehnologiile utilizate (ex: IVR, SBR, CRM, ACD, WFM).
Recunoasterea este cu atat mai valoroasa cu cat aceasta este singura competitie din Romania dedicata contact centerelor. Romanian Contact Center Awards 2016 a beneficiat de o jurizare multidimensionala si multiculturala, aducand impreuna 4 tari: Romania, Germania, Belgia si Canada.
Evenimentul, organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, aduce in lumina reflectoarelor pe cei mai buni dintre cei mai buni, de la contact center manageri, la companii de contact center. Industria de contact center din Romania deserveste mii de clienti din intreaga lume, fiind deja o piata matura, recunoscuta pentru profesionalismul sau la nivel international.
Pentru mai multe detalii va rog sa contactati:
Mihaela Antonica | Euroanswer
E-mail: mihaela.antonica@euroanswer.co.uk l Web:
www.euroanswer.co.uk
Alexandra Chiorean | MARKETING INSIDERS GROUP
E-mail: alexandra.chiorean@conference-arena.com l Web:
www.conference-arena.com
Euroanswer - YOUR PARTNER IN THE BALKANS
Dincolo de profesionalism si expertiza, atunci cand vorbim de Euroanswer vorbim de integritate, inovatie, lucru in echipa si orientare spre client. in cei 12 ani de activitate, in spatele planurilor de business a stat
Intotdeauna determinarea echipei de a oferi o experienta memorabila clientilor, asigurand astfel partenerilor sai un avantaj competitiv semnificativ. Astazi, echipa Euroanswer formata din 234 de specialisti aflati in 3 sedii diferite- Bucuresti, Galati si Skopje- ofera servicii pentru companii din Europa, SUA, Canada. Competentele lingvistice ale echipei acopera, pe langa limbile europene de utilizare frecventa (engleza, franceza, italiana, spaniola, germana), limbile specifice balcanice (romana, sarba, croata, bulgara, bosniaca, slovena, albaneza), limbile scandinavice (suedeza, norvegiana, finlandeza, daneza) dar si limbile olandeza si japoneza. De-a lungul timpului, Euroanswer a avut ca parteneri branduri precum: HP, Bitdefender, Blue Air, ING, OMV, HBO, Farmaciile DONA, Colgate, Snapfish.