Douglas continua extinderea retelei de magazine in Romania
douglasparfumerie douglasmagazine douglas
Parfumeria Douglas Romania adauga un nou magazin in reteaua locala si isi consolideaza prezenta in Timisoara. Noul magazin este amplasat in mall-ul Timisoara Shopping City si este cel de-al doilea magazin Douglas din Timisoara si al nouasprezecelea din reteaua nationala.
"In 2016 continuam extinderea in Romania, ca parte a strategiei Douglas la nivel european de consolidare a pozitiei de lider in retailul de beauty si cosmetice. In aditia extinderii retelei, Douglas se va concentra pe dezvoltarea marcilor proprii, diversificarea experientei de cumparare si dezvoltarea capabilitatilor omnichannel", a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.
Noul magazin Douglas din Timisoara propune o oferta variata, multi-brand, de peste 10.000 de articole de ingrijire si parfumerie, si o experienta completa pentru consumatorul de beauty.
"Operam pe o piata extrem de dinamica, iar portofoliul de produse se transforma odata cu noile tendinte. In primul trimestru al acestui an, doua noi branduri au fost aduse in magazinele Douglas, EOS si Foreo, ambele produse inovatoare, noi intrari pe piata locala", a adaugat Lavinia Ivas.
Douglas lanseaza sute de noi produse anual si diversifica constant oferta de servicii. Preferintele consumatorilor sunt orientate catre produse noi, inovatoare sau exclusivitati. In noile tendinte sunt si produsele bio sau chiar organice, Douglas lansand recent brandul EOS in aceasta categorie, iar pentru a raspunde nevoii de exclusivitate, Douglas a creat produsul Box of Beauty, un pachet care cuprinde produse si miniaturi de lux la un pret special.
Oferta de produse este completata de serviciile in-store oferite de parfumeriile Douglas in toata reteaua, precum Skin Expert Bar, serviciul care ofera sedinte gratuite de dermoanaliza si mini-tratemente cu produse de ingrijire a fetei, sau Make-up Point, serviciul de machiaj cu o capacitate de patru posturi de make-up.
Reteaua de magazine Douglas numara acum 19 magazine, in 12 orase, acoperind zona centrala si de vest a tarii.
Douglas a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 61 milioane de lei si o crestere de 12% fata de 2013.
La nivel european, Douglas este liderul pietei de retail pe segmentul de parfumerie selectiva cu peste 1.700 de magazine in 19 tari.