Doar cei mai buni speakeri urca pe scena GPeC Summit!
marketing digitalconversiimarketing online
Pe 15-16 noiembrie are loc, la Bucuresti, a 11-a editie anuala a GPeC - cel mai important eveniment de e-commerce si online marketing din Romania si CEE. Potrivit organizatorilor, evenimentul aduce un line-up exceptional de speakeri internationali si autohtoni - adevarate autoritati in domeniu care nu ar trebui ratate de niciun jucator din industrie.
Talia Wolf este unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel international in Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fondatoarea Conversioner, agentie printre ai carei clienti se numara prestigioasele The Next Web, PiktoChart si DreamsTime.
Focusul ei si al echipei
Conversioner este pe optimizarea website-urilor si al customer journey-ului prin folosirea targetarii emotionale, psihologiei consumatorului si a datelor de comportament in scopul de a genera vanzari mai mari, leaduri si engagement.
Talia este speaker recurent la conferintele de renume international in domeniul marketingului online si al optimizarii conversiilor, precum ConversionXL Live, Conversion Summit, MozCon, ConversionJam, Conversion Conference, Emerce.
Pe 15 noiembrie 2016, Talia Wolf vine pentru prima data in Romania la GPeC Summit, in cadrul caruia va vorbi despre
cum sa creezi o experienta de cumparare memorabila clientilor tai folosind target-area emotionala – elementul lipsa in majoritatea strategiilor de optimizare a conversiilor.
Craig Sullivan a fost unul dintre cei mai apreciati speakeri ai editiei de anul trecut a GPeC Summit, drept pentru care organizatorii au decis sa il readuca in Romania, la cererea participantilor.
Craig este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in User Experience, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing si Voice of Customer. Craig se pozitioneaza ca fiind cel care ajuta companiile sa isi creasca conversiile si sa imbunatateasca partea de user experience pentru business-urilor lor multi-channel si multi-platforma.
Pe 15 noiembrie, Craig va impartasi cu audienta GPeC greselile pe care el insusi le-a facut si pe care majoritatea companiilor le fac constant atunci cand fac teste A/B pentru optimizarea website-urilor in cazul device-urilor mobile. Keynote-ul de 45 minute semnat de Craig Sullivan este auto-explicativ:
„Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”.
Premiera GPeC Summit: o zi intreaga de eveniment cu Bryan Eisenberg (GPeC All Day Bryan)
Pe 16 noiembrie 2016, GPeC aduce o premiera pentru piata de e-commerce din Romania, dedicand
o zi intreaga de eveniment invitatului special
Bryan Eisenberg – „Guru in User Experience”, potrivit eConsultancy, cea mai importanta comunitate de marketeri si specialisti in e-commerce la nivel global.
Bryan Eisenberg este o autoritate recunoscuta la nivel international in marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune, persona marketing si personalizarea continutului.
Bryan este autorul bestseller-urilor interntionale (conform listelor Wall Street Journal, Business Week, USA Today si New York Times)
Call to Action,
Waiting For Your Cat to Bark? si
Always Be Testing – unele dintre cele mai citite si mai citate carti din domeniul marketingului online.
Bryan este, de asemenea, co-fondator si Chairman Emeritus al Digital Analytics Association (cea mai importanta asociatie internationala din domeniu) si membru in board-ul de advisori pentru companii precum Bazaarvoice, UserTesting.com, Monetate, Sightly, BoostMedia, AllClearID, ChatID, OneSpot.
Pe
16 noiembrie 2016, Bryan va sustine in exclusivitate evenimentul “GPeC All Day Bryan Eisenberg” #GPeC_AllDayBryan din cadrul GPeC Summit – aducand in Romania nu mai putin de 6 ore de continut premium pentru oricine activeaza in E-Commerce si Digital Marketing.
Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvalui cele mai bune strategii pentru cresterea vanzarilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modurile in care poti asigura cea mai buna experienta utilizatorilor site-ului tau, cum sa testezi si, mai ales, ce sa faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile si pentru a vinde mai mult.
Nu va lipsi nici sesiunea de de intrebari si raspunsuri
“Ask Bryan Anything” pe care niciun jucator care activeaza in piata de e-commerce si marketing online nu ar trebui sa o rateze fiind o sansa unica de a adresa intrebari celui care a contribuit la cresterea vanzarilor gigantului Amazon.
Experti si practicieni romani de top
Pe langa specialistii internationali, pe scena GPeC Summit vor urca numele sonore ale industriei autohtone, cele doua zile de eveniment fiind un adevarat festin de e-commerce si digital marketing cu cei mai buni speakeri:
Iulian Stanciu (CEO eMAG),
Elisabeta Moraru (Country Manager Google Romania),
Catalin Cretu (General Manager Visa Europe pentru Romania, Croatia, Slovenia si Malta),
Vlad Tausance (Consultant in Strategie & Trainer in Creativitate Aplicata, coordonatorul componentei de strategie si continut a campaniei prezidentiale din 2014 pentru presedintele Klaus Iohannis),
Anna Sliwinska (International Sales & Marketing Manager Answear.com).
Mai multi speakeri deja anuntati pot fi regasiti pe webiste-ul evenimentului la
www.gpec.ro/speakeri-gpec-summit-noiembrie/, iar lista este in continua actualizare.
In cele doua zile de GPeC Summit, participantii vor asista la keynote speeches si se vor implica activ in dezbaterile din cadrul panel-urilor de discutii, alaturi de elita industriei de e-commerce si online marketing. Peste 500 de reprezentanti ai companiilor de top din domeniu sunt asteptati la eveniment – de la magazine online pana la furnizorii de servicii si solutii e-commerce.
Tot in cadrul GPeC Summit, se va desfasura si GPeC E-Commerce Expo – expozitie B2B intre furnizori si magazinele online, menita sa inlesneasca networking-ul si parteneriatele pe termen lung.
GPeC Summit se va incheia in seara zilei de 16 noiembrie 2016 cu cea de a 11-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc al carei amfitrion va fi
vedeta Pro TV, George Buhnici.
Bilete la pret redus prin oferta Early-Bird
Biletele de acces la GPeC Summit, 15-16 noiembrie, sunt puse in vanzare pe website-ul organizatorilor, iar
pana pe 27 octombrie (inclusiv) exista si o oferta speciala Early-Bird care asigura doritorilor preturi semnificativ mai mici:
- 49 EUR + TVA/persoana pentru oricare din cele doua zile de eveniment si 79 EUR + TVA/persoana pentru cei care aleg sa participe la ambele zile.
In perioada 28 octombrie – 11 noiembrie, pretul biletelor va creste la tariful standard, respectiv 69 EUR + TVA/persoana pentru oricare din cele doua zile de eveniment si 119 EUR + TVA/persoana pentru ambele zile.
Inscrierile se pot face completand
formularul de pe website-ul GPeC>>
_______________________________________________
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Performant, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, Edge, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro,WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Partener media principal: ecomTEAM
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta