Dezvoltarea unei afaceri - Bibiana Stanciulov, producator Magiunul de Topoloveni
afaceritopolovenimanager
"Femei in Afaceri" va invita la o noua intalnire din cadrul proiectului Meet the WOMAN! marti, 18 octombrie 2011, ora 18:30, la Capital Plaza Hotel, Bd. Iancu de Hunedoara nr. 54.
Speaker invitat: BIBIANA STANCIULOV, proprietara SONIMPEX SERV COM, producator MAGIUNUL DE TOPOLOVENI
Tema intalnirii: Dezvoltarea unei afaceri
MAGIUNUL DE TOPOLOVENI este singurul produs alimentar traditional romanesc protejat de Uniunea Europeana prin certificarea de Indicatie Geografica Protejata si – alaturi de dulceata de cirese negre Topoloveana, fara zahar adaugat si fara conservanti – este dublu medaliat ”Superior Taste Award” de catre Institutul de Gust si Calitate Bruxelles. Dincolo de aceste recunoasteri, cel mai important merit este acela de a fi singurul ”dulce sanatos” conservat, 100% natural, fara aditivi, indulcitori sau conservanti, produs in Romania.
Firma Bibianei Stanciulov este furnizor al Casei Regale a Romaniei.
BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT:
- Oportunitatea promovarii afacerii si acces la informatii de business
- Conectarea cu alte afaceri si posibilitatea de noi parteneriate de afaceri
- In cazul in care nu ajungeti la o intalnire, aveti dreptul de a trimite o colega sau o colaboratoare
- Premii oferite de partenerii nostri
ACCESUL LA EVENIMENT PRESUPUNE :
- Plata taxei, la debutul intalnirilor
- Atitudine profesionista
- Carti de vizita
- Respectarea orei de incepere a evenimentului
N.B.: Ne rezervam dreptul de a refuza anumite participante, care nu se inscriu, prin businessul pe care il au si prin atitudine in valorile FIA si de a restitui o parte din taxa.
Costul unei intalniri este de 60 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Plata se va face in contul asociatiei Femei in Afaceri: RO 58 BTRL 044 01 205 T 606 20XX deschis la Banca Transilvania, CIF 27192595. Dovada platii se va trimite prin e-mail:
contact@femei-in-afaceri.ro, insotit de urmatoarele informatii: numele dvs., compania, functia si date de contact.
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI:
18:30 – Welcome & coffee
18:40 – Prezentarea fiecarei invitate si a businessului/jobului ei
19:20 – Sustinerea temei de catre invitata evenimentului si interactiune cu participantele
20:15 – Business networking
20:30 – Finalul intalnirii
CALENDARUL URMATOARELOR EVENIMENTE
• Marti, 1 noiembrie 2011, ora 18:30 – Invitata: ANDA RACSA, Fondator ABC TRAINING CONSULTING. Tema: Evaluarea efectelor financiare ale unei decizii de afaceri
ANDA RACSA
Are o experienta profesionala de peste 17 ani in domeniul managementului general si financiar al firmelor private. In anul 2004 a fondat firma ABC Training Consulting (Analize, Bugete, Controlling) si a dezvoltat numeroase proiecte de training si consultanta pentru antreprenori, manageri si specialisti din diverse domenii de activitate. Este o persoana deschisa spre tot ce este nou si interesant. Se considera o norocoasa, dar subliniaza ca “norocul este ceea ce se intampla cand pregatirea se intalneste cu oportunitatea!” (Seneca)
• Marti, 15 noiembrie 2011, ora 18:30 – Invitata: ANA GATE, Marketing Manager LA FANTANA. Tema: Cum sa castigi un nou segment de piata
ANA GATE
Are studii de jurnalism si un master in marketing. S-a manifestat ca jurnalist, apoi a devenit director de marketing al firmei La Fantana. Administreaza bugete semnificative, lanseaza produse noi si dezvolta programe de comunicare interna. Sustine ca performanta in cariera depinde de adaptarea rapida la situatiile pe care le intalnim, ca experienta profesionala consistenta ne ghideaza pe un drum ascendent, iar o buna comunicare este garantia rezultatelor pozitive.
Vom discuta despre hidratarea corespunzatoare, despre apa pe care o bem in timpul zilei, la birou, dar, mai ales, despre castigarea unui nou segment de piata.
• Marti, 29 noiembrie 2011, ora 18:30 – Invitata: ANCA VINTILA, Brand Manager DANONE. Tema: Noi obiceiuri de consum
ANCA VINTILA
Este Brand Manager Danone si de-a lungul celor 11 ani de activitate in marketing a dezvoltat campanii pentru branduri mari si foarte diverse: Coccolino, Dove, Nutriday. Este pasionata de branding, pozitionare si crede ca orice lucru in care pui suflet, energie si gandire va avea succes. De 3 ani a inceput sa se implice mai mult in hobby-ul ei, pictura, si a inceput sa picteze obiecte pe portelan si sa creeze colectii cu care a participat la expozitii sau pe care le expune spre vanzare. Viseaza ca intr-o zi sa dedice mai mult loc acestei pasiuni si sa isi aplice cunostintele de marketing pentru propriul brand.