Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto Romania, speaker la Meet the WOMAN! Bucuresti
meet the womancarieredana cortinaporsche
Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN! BUCURESTI - marti, 12 noiembrie 2013, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel - si va discuta cu participantele despre tema: Calitatea vietii depinde de calitatea intalnirilor!
“Am stablit impreuna cu doamna Dana Cortina o tema prin care vom afla cum sa ne dozam timpul si energia in construirea relatiilor pe termen lung si cu beneficii reale. Calitatea vietii este cu adevarat reprezentata de oamenii din jurul nostru si de relatiile profesionale si personale cu acestia. ”, a declarat
Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.
DANA CORTINA este absolventa a Institutului Politehnic Bucuresti, specializarea Masini Termice/ Motoare, si conduce din 2005 Porsche Inter Auto Romania, compania apartinand retelei globale de retail a Porsche Holding si fiind membra a concernului Volkswagen. Prin cele cinci centre auto deschise in Bucuresti si in Timisoara, Porsche Inter Auto comercializeaza modele ale marcilor Porsche, Bentley, Lamborghini, Audi, Volkswagen, SEAT si Skoda, toate apartinand concernului german Volkswagen.
Dana Cortina si-a inceput activitatea in Romania in cadrul Porsche inca din anul 1998, ca manager de proiect. Anul acesta, a fost distinsă cu Decorația de Onoare din Aur, pentru performante economice deosebite, în cadrul ceremoniei de acordare a Decorațiilor de Onoare pentru Servicii aduse Republicii Austria. In luna mai, compania pe care o conduce, Porsche Inter Auto Romania, a deschis in Bucuresti cel mai mare centru dedicat marcilor premium si de lux din Europa Centrala si de Sud Est, Porsche Pipera, in urma unei investitii de 15 milioane de EUR.
ACCESUL LA EVENIMENT
COSTUL unui eveniment este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar dupa ce se primeste confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 15% discount din costul taxei de participare.
Detalii si rezervari:
inscrieri@femei-in-afaceri.ro
BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT
•Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati •Acces la informatii de business
•Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee │19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului │20:20 – Q&A
20:40 – Tombola │20:45 – Business Networking
DESPRE EVENIMENTELE MEET THE WOMAN!
Seria evenimentelor
Meet the WOMAN! reprezinta,
din anul 2009, evenimente de business networking, cu frecventa lunara, care ofera teme de actualitate, promovarea afacerilor si a femeilor-lider care au obtinut excelenta in profesia lor. Proiectul se adreseaza femeilor aflate la inceputul vieţii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Fiecare eveniment este structurat in trei parti: o sesiune initiala de prezentare a fiecarei participante, una mediana, in care speakerul invitat prezinta o tema de business in 30 de minute si initiaza un dialog cu audienta, si o sesiune finala de business networking, in care se pun bazele viitoarelor contracte.
Aflati ce inseamna proiectul Meet the WOMAN!, ce beneficii au membrele FEMEI IN AFACERI si ascultati testimonialele celorlalte membre!
Organizate de
FEMEI IN AFACERI, cea mai activa comunitate profesionala de business dedicata femeilor din Romania, aceste evenimente reprezinta un bun prilej pentru participante de a obtine noi contacte de business, de a-si dezvolta afacerea si de a-si promova serviciile in cadrul proiectului
Meet the WOMAN! care reprezinta un model de succes in ceea ce inseamna business networking-ul in Romania.
Femeile de afaceri din Romania sunt preocupate de crearea unui mediu de business sanatos, demonstrat prin prezenta lor constanta la evenimentele Meet the WOMAN!
Cele mai multe intreprinzatoare participante s-au orientat, pentru dezvoltarea unei afaceri, catre domenii variate:
magazine online cu produse bio, dermatocosmetice, produse pentru copii, design floral, avocatura, clinici medicale, consultanta de imagine, agentie de social media etc. In Romania, aproximativ 37.000 de femei detin o firma, varsta medie la care acestea intra in antreprenoriat fiind de aproximativ 40 de ani.
PARTENERI
Capital Plaza Hotel • Helvetansa • Class Living • Iconic Food Wine&Design • UPC Business • World Class • NISSA • Nomenius • Level Tour • Ivatherm •A_BEST • En Rose
PARTENERI MEDIA
manager.ro • avocatnet.ro • incont.ro • romania-insider.com • cariereonline.ro • business-review.ro • businessdays.ro • Transilvania Business • Manager Express • businesslive.ro • RisCo • ptir.ro • Zile si nopti
DESPRE FEMEI IN AFACERI
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la
Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul
www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Anul 2013 a insemnat deschiderea primelor doua sucursale la Brasov si Cluj-Napoca.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 4 ani de existenta.
Informatii complete despre eveniment pe site-ul
FEMEI in AFACERI
Relatii cu presa: pr@femei-in-afaceri.ro