Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante
credit risk debt collection forum26 ianuariebucurestijw mariottconference arenanansi lunguana sebov
In Romania, piata colectarii de creante a ajuns la un nivel de maturitate care invita la discutii de finete. Care sunt cele mai bune practici in aceasta industrie? Care sunt reperele sistemului de colectare in Romania vs. Europa? Care este profilul angajatilor si ce ii motiveaza sa isi construiasca o cariera in industrie? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile la care experti in domeniu isi propun sa raspunda in cadrul Credit Risk & Debt Collection Forum.
Evenimentul, ajuns la cea de-a 6-a editie, este organizat pe 26 ianuarie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, de
Conference Arena, membru
Marketing Insiders Group. La
Credit Risk & Debt Collection Forum sunt asteptati top si middle manageri din industrii precum cea a serviciilor financiare, telecom, sanatate, retail, auto, real estate, legal.
Printre subiectele abordate in cadrul conferintei mentionam:
Colectarea ca parte integranta a procesului de creditare.
Productivitatea in zona colectarii creantelor.
Segmentarea eficienta a clientilor.
Pro si contra firmelor de outsourcing in colectarea creantelor.
Protectia consumatorilor si colectarea creantelor.
Unul dintre speakerii asteptati la eveniment este
Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior Analyst Bitdefender. Discursul sau va fi despre motivatie si demotivatie si rolul acestora in productivitatea angajatilor.
"Reprezentantii firmelor de colectare de creante care lucreaza direct cu debitorii se afla intr-o permanenta lupta mentala cu alti oameni. Ei ajung deseori sa isi consume resursele interioare, pierd capacitatea de autocontrol si experimenteaza ceea ce se numeste epuizarea EU-lui. in acest context, nu mai vad perspectivele evolutiei carierei lor pe termen lung. Un alt factor care demotiveaza este lupta intre constiinta naturala si cea sociala. Simtul dreptatii innascute, format in urma cu milioane de ani, spune ca nu este corect sa obligi omul sa renunte la lucrurile lui. Simtul dreptatii sociale, format mai recent, spune ca prin contract debitorul si-a asumat anumite angajamente pe care trebuie sa le respecte. Pentru a-si pastra energia, angajatii firmelor de colectare de creante au nevoie de motivatie, in primul rand intrinseca. Au nevoie sa inteleaga care este abilitatea pe care o capata practicand aceasta meserie." explica Nansi Lungu.
Discutia despre motivatia intrinseca urmeaza a fi dezvoltata in cadrul
Credit Risk & Debt Collection Forum. Un alt speaker asteptat la eveniment este
Ana Sebov- Senior Manager Forensic Services, PwC.
Conferinta se bucura de sprijinul:
Advantage Software Factory- Silver Partner,
Competence Call Center – Strategic Partner, Alpine Adventure Romania - Supporting Partner, InScentive- Scenting Partner.
Parteneri media:
Manager.ro,
Marketingportal.ro,
Jurnalul de Afaceri,
Banci si Bancomate,
Romania libera,
Doing Business,
Kompass,
9AM,
Urbo.
Pentru mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati:
http://www.conference-arena.com/credit-risk-debt-collection-forum.
Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de parteneriere, va rugam sa ne contactati pe adresa registration@conference-arena.com.
Pentru mai multe detalii va rog sa contactati:
Diana Nita | MARKETING INSIDERS GROUP
E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web:
www.conference-arena.com
Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generatia de business multidisciplinara!
CONFERINTE INTERNATIONALE | CERCETARE DE PIATA | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC
Pasiti in noua era de business cu cei mai buni experti de marketing, traineri si consultanti ai momentului sub acelasi acoperis vizionar. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu; competente ATL, BTL si TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Romana a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunitati targetate de social media; mai mult de 100 de conferinte de afaceri organizate in Europa. Aflati mai multe vizitand:
market-insiders.com.