Creativity4Better 2019 - peste 1000 de participanti si 12 speakeri de top s-au reunit in cadrul celei de-a treia editii a evenimentului
iaa romaniaconferinta iaaiaa 2019
Peste 1000 de invitati pe tot parcursul zilei, membri ai comunitatii de marketing si comunicare, profesionisti, cadre didactice, studenti sau simpli simpatizanti ai comunicarii, au aplaudat vorbitorii celei de a 3-a editii a Conferintei Globale IAA - "Creativity4Better".
Desfasurata pe 17 octombrie pe scena Operei Nationale din Bucuresti, editia 2019 a "Creativity4Better" a adus in fata comunitatii MarComm o serie de invitati de talie globala din industria de marketing si publicitate, inovatori, creativi, specialisti in tehnologie si managementul datelor. Printre cei mai aplaudati se numara: Jacques Seguela - fondatorul RSCG, supranumit "monstrul sacru al publicitatii franceze", Rory Sutherland - Vice Chairman Ogilvy UK, reputat vorbitor Ted Talks, sau Geoffrey Hantson - Chief Creative Officer Happiness, o alianta FCB.
Pe langa acestia, participantii s-au mai bucurat si de ideile inspirante ale lui Karim Rashid - unul dintre cei mai apreciati designeri ai momentului, Chris Barton - fondatorul Shazam, si Bruno Bertelli - Global Chief Creative Officer, Publicis Groupe.
In total, 12 personalitati ale industriei la nivel global, din toate colturile lumii, au reusit sa aduca inspiratie si energie comunitatii MarComm din Romania si Europa, intr-un eveniment organizat de IAA Romania. Gazda evenimentului a fost Melania Medelanu, cunoscuta publicului atat pentru cariera sa jurnalistica, cat si pentru proiectele de antreprenoriat social din cadrul MagiCamp.
Conferinta s-a bucurat de un feedback pozitiv, atat din partea participantilor, cat si din cea a speakerilor prezenti pe scena editiei din acest an:
"This was an amazing event - superbly planned, organized and executed. You are doing a fantastic work and as a result, the conference is going from strength to strength every year. Like I said to my colleagues, this shows passion for excellence and attention to the detail at its best" (Despina Passaris - Communications Director Procter & Gamble South East Europe & Central Europe)
"The whole organization was a great success and please accept my heartiest congratulations on that." (Nuzhet Algunes - Chief Media Officer TBWA Istanbul)
"I absolutely loved my visit, and immensely enjoyed the event. Don't hesitate to ask me back."(Rory Sutherland, Vice-Chairman Ogilvy UK)
"Thanks again for hosting me and all the good cares. You are wonderful. Bucharest is wonderful. And sure hope to be back with a bit more time to enjoy your city to the fullest." (Geoffrey Hantson - Chief Creative Officer Happiness, o alianta FCB).
La finalul zilei, audienta impreuna cu speakerii au celebrat Conferinta Globala in cadrul Yellow Party, animata de Karim Rashid si gazduita de Qreator.
Conferinta Globala IAA a atras interesul institutiilor de media din Europa: The Economist, BBC, Monocle UK, Al Jazeera, MediaNet, Horizont, Advertiser Serbia, iar reprezentanti ai acestor institutii au fost prezenti la eveniment.
Totodata, "Creativity4Better" Hub a mai cuprins si Opening Act (eveniment ce a avut loc la Mall Promenada), un workshop numit "Mobile Works" sustinut de Facebook si dedicat membrilor IAA Romania, precum si lansarea in Romania a cartii lui Rory Sutherland "Alchemy - The Suprising Power of Ideas that Don’t Make Sense", in parteneriat cu libraria Carturesti.
Organizatorii promit ca, in cel mai scurt timp, vor fi facute publice informatii in premiera despre urmatoarea editie, cea de-a 4-a, a Conferintei Globale IAA - "Creativity4Better".
Multumim sponsorilor care s-au alaturat Conferintei Globale IAA 2019: Kaufland, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Facebook, Renovatio, CrisTim, Google, Ursus - Gold Partners, Medlife, Procter & Gamble, Therme Group, Nespresso, Autoklass si Mercedes, Promenada - Partners.
Multumim, de asemenea, tuturor partenerilor media si celor care ne-au sustinut in acest demers de a aduce mai aproape de comunitatea locala, pentru al treilea an consecutiv, cele mai valoroase surse de inspiratie.
IAA Romania este cea mai vasta si mai reprezentativa asociatie profesionala a industriei de marketing, comunicare si media, un parteneriat strategic unic ce reprezinta interesele a peste 110 companii active in industrie: clienti de publicitate, agentii de publicitate si media si institutii mass-media. Obiectivul IAA este sa transforme Romania intr-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing si comunicare.
IAA Romania este afiliata la IAA Global cu sediul la New York si filiale in peste 65 de tari. Pentru activitatea sa la standarde de excelenta, IAA Romania a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award pentru cea mai activa si creativa filiala din lume.