Afacerile trec prin propria lor pandemie existentiala, si sunt nevoite sa dea dovada de agilitate, sa gaseasca solutii, sa se reinventeze. Carantina a venit cu o lectie pretioasa pentru toate business-urile: tehnologia nu mai este o alegere, este o necesitate, ea trebuie sa fie parte din strategia de business, asistata la randul ei de aplicatii software personalizate.
Metode de reinventare a afacerilor dupa pandemia cu COVID-19
2. Noile afaceri vor „tine mai aproape” de clientii lor
Digitalizarea afacerii va face posibila, o evidenta mult mai clara a clientilor si implicit un contact continuu cu acestia. Iar acest lucru va genera o mai buna cunoastere a clientului, precum si a nevoilor lui. Insa afacerile nu se vor opri aici, companiile digitalizate vor folosi in timp real, zi de zi, date chiar si pentru decizii care afecteaza procesul de productie sau actiunile de marketing.
3. Noile afaceri isi vor regandi lanturile de aprovizionare
Multe afaceri au ignorat dependenta de furnizorii din China. Ca vorbim de furnizorul direct sau de un furnizor cheie al furnizorului, provocarea generata de gestiunea stocurilor a produs un val urias la nivel global. Marimea socului actual, va impune noilor afaceri o atenta gestiune a stocurilor, o monitorizare in timp real a lor si diversificarea lantului de aprozitionare si in alte tari.
4. Noile afaceri vor fi mai deschise la remote-work
Echipele incearca acum sa-si dea seama cum sa fie productive si in acelasi timp se vor obisnui cu ideea muncii de acasa. Aici intervin aplicatiile de remote-work: Zoom, Slack, Webex sau Microsoft Teams; care vor fi de mare folos chiar si dupa incheierea aceastei perioade.
Afacerile care vor alege calea digitalizarii (fie prin soft pentru hotel, soft pentru depozit, soft pentru restaurant, soft pentru magazin, etc.) si isi vor pune datele la dispozitia echipei financiare, de vanzari sau a celei tehnice, isi vor putea adapta programul de lucru la nevoile si stilul de viata personal, precum si la nevoile in schimbare ale clientului.
5. Intalnirile in fata in fata vor fi mai putin importante
Companiile vor invata ca pot folosi tehnologia mult mai eficient si pentru a desfasura intalniri de la distanta. Isi vor da seama ca au nevoie de mult mai putine intalniri fata in fata decat credeau inainte de Covid-19. Iar aici beneficiile pentru productivitate vor fi destul de mari.
Daca in mod traditional, companiile isi conturau deciziile bazandu-se pe intuitie sau in cel mai bun caz pe strategii pe hartie, noile afaceri vor fi capabile sa reactioneze cu viteza luminii la schimbarile de context. Deciziile strategice vor putea fi luate oricand, de oriunde din lume, transparent si vor fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, intregii echipei executive.
Ultimele NOUTATI
Avertismentul unui mare bancher roman: Oamenii nu mai au bani, firmele nu mai au bani! Semne de criza
Romania cheltuie mai mult decat incaseaza. Suntem ingropati intr-un deficit bugetar greu de acoperit!
Inflatia a inceput din nou sa creasca! Rata anuala a inflatiei a trecut iar de pragul de 5%!
Caldura si Confort Sustenabil: Cum Centrala pe Lemne si Centrala pe Peleti Iti Transforma Casa Intr-un Camin Ecologic
Diversificarea culturilor agricole: Idei moderne pentru fermieri de succes
Partenerii nostri
Cele mai noi MODIFICARI din legislatia muncii - explicate pas cu pas, de specialisti
Cumulul de functii: ce este, in ce conditii se realizeaza si reglementarile legale