Clientii sunt cei mai buni ambasadori ai brandului tau!
ecommercetecommbrandmagazin onlinecomert online
Au ramas doar 8 zile pana la conferinta de eCommerce TeCOMM din aceasta primavara din Bucuresti, eveniment ce va avea loc in 21 Aprilie si va aduce impreuna peste 250 retaileri online, dar si pe cei din domeniile conexe care au tangenta cu eCommerce-ul.
Viitorul eCommerce-ului consta nu in a atrage mereu noi clienti, ci in cresterea constanta a numarului de clienti fideli. Acestia sunt cei mai buni ambasadori ai brandului tau. Consumatorii au in prezent mai multa putere decat oricand sa imbunatateasca sau sa inrautateasca imaginea publica a unui brand, in functie de gradul de satisfactie pe care il au prin prisma magazinului online pe care il detin retailerii.
In cadrul TeCOMM Bucuresti se vor prezenta publicului subiecte privind inovatia in comertul online, cifre, statistici, cele mai noi tool-uri si tactici eficiente de promovare, strategii de orientare catre client si loializarea acestuia, avand ca tema centrala: “Power to the Customers”.
Amprenta magazinului tau online – cum iti fidelizezi clientii pe termen lung?
Cand ai un magazin online pe care vrei sa il dezvolti corect, principalul tau scop este obtinerea profitului prin castigarea increderii clientilor, astfel incat ei sa se simta satisfacuti.
Este greu sa vorbim despre o reteta a succesului atunci cand ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numerosi factori care influenteaza bunul mers al unei afaceri digitale.
Potrivit unui studiu Daedalus, 58% dintre clientii magazinelor online cumpara doar daca vad simbolul de reducere, insa in prezent, este nevoie sa oferi mai mult decat atat daca vrei sa-l transformi intr-un client fidel.
Make your customers feel unique este titlul debate-ului de deschidere a conferintei de eCommerce, TeCOMM. In cadrul acestuia, se va discuta despre piata de eCommerce din Romania, se vor dezbate diverse strategii si modalitati pe care acestia le-au folosit pentru a oferi cumparatorului o experienta unica pe site si ce tooluri au la dispozitie pentru a-i atrage pe site, de a-i converti si mai apoi de a-i fideliza. Cat de mult conteaza relatia cu clientul? Ce cuvinte cheie folosesc pentru a atrage clientii? Cum poate fi imbunatatita experienta clientilor intr-un magazin online? Poate fi o provocare experienta de cumparaturi online personalizata?
Toate acestea si nu numai vor fi dezbatute de catre reprezentanti ai unor companii importante, precum:
Bogdan Axinia – VP Platforms & Technology, experienta de peste 15 ani ani in online, in dezvoltarea de business si tehnologie
„Comertul online evolueaza accelerat: odata cu schimbarea modului in care clientii se informeaza si fac achizitii, s-a schimbat si interactiunea cu acestia, mult mai simpla, mai rapida si mai personalizata. Tehnologia a devenit astfel un facilitator, care intregeste intreaga experienta de shopping, oferindu-le clientilor posibilitatea de a cumpara orice, de oriunde, la orice ora.”
Diana Tanase – Marketing Manager MasterCard, cu mai bine de 5 ani experienta in marketing si publicitate, implicata in campaniile de lansare ale noilor tehnologii de plata introduse de MasterCard pe piata din Romania (contactless, MasterPass), cat si in promotii cu parteneri din retailul si e-tailul romanesc:
“Exista o tendinta din ce in ce mai vizibila in comertul modern la nivel global: pe masura ce creste competivitatea intr-un domeniu, cu atat avanseaza inovatia si dorinta participantilor la acel domeniu de a se diferentia, si mai ales in online. Cred ca intreaga experienta la navigare este esentiala pentru consumatorul online – de la prima impresie, pana la punerea la dispozitie a celor mai noi tehnologii si solutii de plata, pentru un checkout simplificat, in deplina siguranta si transparenta, ce ii permite clientului sa aleaga varianta cea mai potrivita stilului sau de viata.”
Remus Visan – Managing Partner Paravion si Bavul.com, este unul dintre antreprenorii de succes din industria de turism, cu o experienta de peste 19 ani in acest domeniu. In 2013 a primit distinctia de
“Cel mai tanar lider in turism sau ospitalitate”: Zilnic, online, sunt distribuite milioane de link-uri, adica un volum imens de continut. Ce diferentiaza un continut de altul este relevanta, daca este captivant. Companiile care pot sa creeze si sa impartaseasca povesti bune, creeaza o relatie cu clientii sai, la care acestia se vor intoarce din propria initiativa. Aceasta este directia pe care o urmam pentru a intampina asteptarile publicului Paravion, si pe care o sprijinim atat cu research, cat si cu o diversitate de continut, de la tips&tricks la video live din destinati”.
"Noi avem un model de business hibrid care porneste fix de la dorinta de a le inlatura clientilor temerile clasice legate de online si la crezul ca orice minut suplimentar petrecut impreuna cu ei construieste o relatie trainica si inspirationala. De la clienti nu vin doar lucrurile tranzactionale: comenzi, bani, retururi, ci si un mix de idei, incurajari sau reprosuri care te ajuta sa cresti un business mai puternic. Cabinele noastre de Fericire nu ofera doar un serviciu clar - probezi inainte de a plati - ci si cadrul acestui dialog util. In plus, combinatia de content si produse e gandit fix sa ii inspire pe clienti, sa aleaga ceva ce li se potriveste. Nu ne ferim sa ne ducem si aici eforturile in ambele lumi, online si offline, de vreme ce intr-o perioada in care printul e sub presiune, noi lansam si distribuim o revista cu 20-25.000 de copii" spune Robert.
Berza – Country Manager Zoot.ro, fost director de marketing al eMAG Romania, manager al New Media Division in CME, cu o perioada de pionierat in Internet Business Unit (IBU) in Pro TV.
“Am urmarit ca prezenta noastra online si offline sa creeze clientilor aceeasi impresie peste asteptari - prin abordare, servicii si experienta. Vanzarile noastre online au crescut cu mult peste 50% de la un an la altul. Astazi, orice client poate intra in relatie cu Flanco online, offline sau direct de pe mobil: ne urmareste, se informeaza in oricare dintre aceste medii si apoi decide cum si de unde sa cumpere. De aceea, tratam site-ul si aplicatia mobila Flanco la fel de atent ca reteaua de magazine propriu zisa, dat fiind ca, in online, programul de vanzare e non-stop” spune Cristina Martinas,Online Sales Director la Flanco (cel mai eficient retailer electro-IT din România) - experienta de peste 11 ani in retail, din care peste jumatate acumulata in retailul electro-IT.
In cadrul acestui debate, Make your Customers feel Unique, vor lua cuvantul Flanco, Zoot.ro, Paravion, MasterCard, eMag, dar si Urgent Cargus, prin reprezentantul Nadia Homoc, Commercial Manager, cu o experienta profesionala de 14 ani in aceasta companie.
Publicul nu va fi doar unul spectator, ci va fi direct implicat prin interactivitatea oferita in cadrul acestui debate, unde se vor prelua si intrebari din sala. Conferinta este adresata oamenilor de afaceri care detin magazine online, cat si celor din domeniile conexe.
Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe
www.bucharest.tecomm.ro. Vezi
aici agenda si speakerii evenimentului.
Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea societatii si a mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:
Gold Sponsor: MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Official car: Tiriac Auto, CityLimo
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.
Despre Libero Events
Libero Events este agenţia de evenimente si PR, B2B şi B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.
-----------------------------------------------------
Laura Biris
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro