Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
marketing digitalcercetari de piatastrategie de marketingbrand
Pe 21 si 22 mai, digitalul este recunoscut ca unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a comunitatilor de brand in cadrul Brands & Communities 2015, eveniment din seria SMARK KnowHow ajuns la editia cu numarul 4. Peste 25 de speakeri si traineri se vor intrece sa ofere know-how, inspiratie, bune practici si idei bune pentru activarea comunitatilor cu potential de business pentru brand. Brands & Communities 2015 este un eveniment driven by Toyota Hybrid.
Oameni de marketing si antreprenori, agentii de cercetare de piata, creatie, media, digital, precum si consultanti in strategie de marketing si branding cu expertiza relevanta vor oferi insight-uri si bune practici pentru crearea, dezvoltarea si activarea comunitatilor de brand pe diferite canale.
Intre speakerii se vor gasi:
Costin Radu (The Geeks),
Matei Psatta (Leo Burnett Group),
Raluca Iacob (Publicis),
Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity),
Dragos Musat (Publicis),
Andreea Dirzu (Millward Brown),
Dan Petre (D&D Research),
Catalin Rusu (Rusu+Bortun Brand Growers),
Alex Dona (Times New Roman),
Bogdan Georgescu (Bookster),
Alexandru Manole (Burger Van),
Cristi Badea (MavenHut),
Gabriela Cretu (Ursus Breweries),
Cristina Moraru (Unilever),
Alina Buzatu (Geometry Global),
Ruxandra Mocanu (Discovery),
Mihaela Muresan (IKEA).
Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de
Costin Radu (The Geeks) pe 21 mai.
Prima zi de eveniment, 21 mai, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual, aducand in discutie insight-urile care pot duce la o interactivitate crescuta in cadrul comunitatilor si modalitatile de adresare a nevoilor consumatorilor pentru coagularea lor in jurul brandului. Discutia urmareste apoi bune practici in gestionarea comunitatilor online si oportunitatile multiplatform, integrarea valorilor brandului cu nevoile membrilor si activarea comunitatilor prin intermediul influencerilor sau a ambasadorilor de brand. Sectiunea de conferinta a primei zile se incheie cu abordarea trendurilor de urmarit in gestionarea comunitatilor online.
Intitulat sugestiv "
Exercitii de marketing digital" workshop-ul de pe 21 mai sustinut de
Costin Radu este gandit foarte pragmatic si este construit astfel incat sa acopere, prin exercitii practice,
subiecte de interes pentru cei care gestioneaza procese de comunicare, fie din interiorul departamentelor de marketing sau comunicare de la client, fie din interioriul agentiilor de advertising.
Astfel, prin simularea unor situatii reale, participantii la workshop vor descoperi
variante de a actiona atunci cand sunt pusi in situatii de tipul celor recreate prin intermediul exercitiilor.
Dintre
temele abordate in exercitii amintim: constructia comunitatilor de brand, aprobarea conceptelor creative, aplicatiile de Facebook, comunicarea virala, interpretarea datelor de research/analytics s.a.
Cea de-a doua zi a evenimentului, 22 mai, este dedicata oamenilor de brand. Astfel, antreprenorii intra in discutii cu participantii despre modul in care au creat comunitati in jurul brandurilor lor si prezinta bune practici si dos and don'ts. Urmeaza apoi o serie de studii de caz prezentate de directorii de marketing ai brandurilor corporate cu unele dintre cele mai active si coagulate comunitati. Conferinta se incheie cu un panel de inspiratie in care directori de strategie vor propune nevoi si subiecte de discutie si activare a comunitatilor relevante pentru branduri.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe
site-ul oficial.
Brands & Communities 2015 este un eveniment
driven by Toyota Hybrid.
TOYOTA este lider mondial in vanzari, de trei ani consecutiv. Toyota Romania face parte din Grupul Inchcape, o companie multinationala britanica cu o istorie de peste 160 de ani, cotata la Bursa din Londra incepand cu 1958. In anul 2000 Toyota Motor Corporation a cesionat drepturile de distributie pentru brandurile Toyota si Lexus companiei Toyota Romania. Incepand cu 2008, Toyota Motor Corporation a acordat firmei Toyota Romania statutul de National Marketing and Sales Company (NMSC) pentru intreaga regiune a Balcanilor. In prezent, in Romania reteaua de distributie include 22 dealeri.
Toyota este deschizator de drumuri spre viitorul mobilitatii, imbogatind vieti in lumea intreaga prin cele mai sigure si responsabile modalitati de transport. Prin angajamentul pentru calitate, inovatie constanta si respect pentru planeta, dorim sa depasim asteptarile si sa fim rasplatiti cu un zambet.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Casa de Traduceri, Catavencii, The Institute, Ziare.com, Business 24, 9AM.ro, Hotnews, Port.ro, Magazinul Progresiv, Revista Cariere, Femei in Afaceri, Face to Face Media, Business Woman, RetailNews, Itsy Bitsy.
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.