Ce se intampla, insa, in practica de zi cu zi? Este atat de utila si rapida gestiunea in cloud pe cat ne dorim? Putem, spre exemplu, sa facem rapid si simplu retururi sau stornari, in conditiile in care suntem fata in fata cu mai multi clienti grabiti?
Am testat aplicatia furnizata de Smart Bill (...vezi aici cum arata aplicatia >>), solutie care ofera servicii de facturare, gestiune si contabilitate primara gazduite in Cloud. Putem vedea, astfel, ce inseamna din punct de vedere practic folosirea unui astfel de program, in doua situatii care implica anumite corectii in gestiune: returul si stornarea.
Sa analizam mai departe o situatie concreta.
Presupunem ca folosim Smart Bill si dorim sa facem un retur la un furnizor. Cum procedam?
In primul rand va trebui sa introducem o nota de receptie pentru acel produs:
Din fereastra pe care o vedeti mai sus, daca dorim sa inregistram un retur pentru o receptie mai veche, putem face acest lucru accesand sectiunea "Optiuni receptie" (partea stanga, sus)
Pasul urmator va fi sa alegem alegem receptiile disponibile pentru stornare. Observati si din imagine ca acestea se deschid in fereastra urmatoare.
Foarte important de stiut este faptul ca aplicatia Smart Bill iti prmite sa alegi exact ce produse doresti sa returnezi. Acest lucru ne confera cateva mari avantaje:
...click AICI daca doriti sa testati aplicatia Smart Bill >>
Sa continuam cu operatiunea de retur. Dupa ce am ales documentul, va trebui sa salvam, iar rezultatul va fi inregistrarea receptiei mai vechi selectate cu semnul "-".
Putem storna pozitii sau valori, integral sau partial.
Din postura de utilizator este un lucru bun faptul ca avem toata informatia la indemana si nu suntem constransi pe anumite fluxuri standard.
Important este faptul ca in urma operatiunii efectuate vom genera nota de receptie separata pentru produsele nou intrate:
Vom avea, insa, si un document separat pentru returul de bunuri. Acest document nu este prevazut in nomenclatorul de documente financiar contabile, dar ne este cat se poate de util in gestiunea interna, pentru a tine evidenta acestor operatiuni.
O alta functionalitate foarte importanta a aplicatiei Smart Bill este posibilitatea de a storna, sau anula, receptia inclusiv din forma de vizualizare. (...aici puteti vedea detaliat aplicatia Smart Bill >>)
Daca dorim sa corectam mai avem si o alta varianta de accesare a acestei functionalitati: direct din meniul dedicat, numit "Vanzari si achizitii"
In concluzie, daca folosim gestiunea in cloud oferita de Smart Bill avem urmatoarele avantaje:
In plus, marele atuu este faptul ca toate aceste modificari in gestiune pot fi vazute in timp real. Daca avem un coleg la biroul din Timisoara care face 2 retururi ce pot modifica stocul, le putem vedea fara probleme de la Bucuresti doar logandu-ne in aplicatie.
...click AICI pentru a vedea cum functioneaza aplicatia Smart Bill >>
Orice alegere implica o analiza temeinica a structurii de business . Avantajele unei solutii gazduite in cloud sunt evidente pentru orice utilizator: usurinta in utilizare, rapiditate, accesibilitate din orice locatie, economie de timp iar toate acestea combinate cu conceptul de aplicatie impus de Smart Bill si analizat mai sus, constituie o solutie eficienta, rationala si de incredere pentru orice antreprenor.
Ultimele NOUTATI
In mai putin de 10 ani, preturile locuintelor din Europa au crescut cu aproape 50 la suta! Cum au evoluat preturile in Romania?
Un nou impozit pentru romani. Ce trebuie sa faci obligatoriu pana in aprilie, sa nu primesti AMENDA!
Test simplu: Cat de motivati sunt angajatii tai? Daca raspunsul e NU, ai o problema!
Partenerii nostri
[MODEL] Fisa de post pentru Manager Comert electronic
Pensionarii de invaliditate - noi DREPTURI acordate, in vederea extinderii dreptului de munca
Drepturile de autor - noutatile legislative importante si cum sa le gestionati
Deducerea integrala a cheltuielilor cu combustibilul: Atentie la conditiile ce trebuie indeplinite!
Modificari fiscale in domeniul IT: Analiza comparativa a salariului NET in 2024 vs. 2025
[INFOGRAFIC] SAF-T: 7 pasi de urmat pentru depunerea corecta a D406