Vine falimentul peste aceste afaceri romanesti: nu-ti baga banii in asa ceva, ca-i vei pierde
idei de afacerifalimentinvestitiibusiness
Anul 2023 ne bate la usa, iar numerosi romani cauta posibilitati de a deveni independenti din punct de vedere financiar, in perioada urmatoare.
Unii dintre conationalii nostri aleg sa investeasca la bursa sau sa cumpere proprietati imobiliare, cu gandul ca valoare actiunilor sau preturilor caselor si apartamentelor va creste, iar ei vor avea un profit cat mai consistent.
In schimb, altii se orienteaza catre lumea afacerilor, iar acest lucru poate fi deosebit de riscant, mai ales daca te tenteaza sa investesti in zona comertului online.
In ultimii ani, e-commence a reprezentat o zona foarte profitabila si cu mare potential de crestere, dar se pare ca situatia s-a cam schimbat si-ti asumi multe riscuri daca planuiesti investitii in aceasta directie, in 2023. Este vorba despre zona de fashion din e-commence!
Conform datelor oficiale, comertul romanesc traverseaza o perioada de scaderi semnificative in directia vanzarii de haine si accesorii, iar falimentul este dupa colt pentru multi retaileri, mai ales pentru cei mici si fara mare forta financiara.
Situatia este delicata in general, din cauza crizelor multiple care au lovit economia autohtona in ultimul an, dar si a puterii de cumparare mai scazute pe care o au romanii, ca urmare a scumpirilor masive la toate bunurile si serviciile de baza.
Cu un
cost al traiului in plina ascensiune, multi dintre noi renunta la achizitiile care nu sunt de stricta necesitate. Iar retailerii din zona modei, de exemplu, cei ce vand haine si accesorii, au o reala problema in a-si tine afacerile pe picioare, intr-o perioada in care nu mai sunt multi cei ce dau banii pe astfel de mofturi, in conditiile in care in multe familii banii din salariu de-abia ajung pentru acoperirea costurilor cu facturile si hrana lunara.
Acestea fiind spuse, daca ai idei de afaceri pentru 2023 si iti doresti sa iti deschizi propriul tau business, nimeni nu poate garanta ca vei avea succes sau nu in anumite domenii. Cert este ca trebuie sa analizezi bine piata si sa tii cont de contextul economic actual, de faptul ca e posibil ca destul de mult timp de acum inainte cumparatorii sa intarzie sa apara, daca nu le vinzi produse si servicii de care au reala nevoie intr-o perioada de criza.
Foto: freepik.com