Victoria’s Secret deschide primul magazin in Romania
victoria s secretbaneasa shopping citymall baneasashopping
Victoria’s Secret va intra pe piata din Romania, deschizand primul magazin la noi in tara in Baneasa Shopping City. Deschiderea este programata pentru finalul anului 2019, astfel, romancele vor putea beneficia de toata gama brandului de lux, in sezonul de toamna-iarna al acestui an.
Baneasa Shopping City anunta ca deschiderea primului magazin Victoria’s Secret din Romania este programata pentru ultimul trimestru al acestui an. In magazinul brandului, care va avea peste 500 de metri patrati si va fi situat la parterul mall-ului, va fi comercializata intreaga gama de produse a brandului.
"Deschiderea magazinului Victoria's Secret este un pas strategic important, pentru ca unul dintre obiectivele de anul acesta este cresterea numarului brandurilor premium si exclusive din Baneasa Shopping City. Bineinteles, pana la finalul anului 2019, ni se vor alatura si alte branduri internationale in premiera in Romania”, a declarat Razvan Marcu, Chief Commercial Officer Baneasa Shopping City.
In ultima jumatate de an, 12 branduri locale si internationale s-au alaturat centrului comercial Baneasa Shopping City. Maison Christian Dior - singurul boutique din Romania, conceptul de lux Davidoff of Geneve, Nespresso, Tumi - unul dintre cei mai mari retaileri de accesorii de calatorie din lume, O51 - brandul premium Optiblu, Bigstep sunt doar o parte dintre noii chiriasi ai centrului comercial.
Victoria's Secret - brandul care a fascinat milioane de femei din intreaga lume
Victoria’s Secret este o casa de moda americana, ce face publicitate mai ales pentru dessous (lenjerie de dama care se poarta sub jupa sau rochie), dar si alte articole de imbracaminte si incaltaminte, ca si produse cosmetice si parfumuri. Intreaga poveste a luat nastere in anii '70 si culmea, nu ca urmare a imaginatiei unei femei.
Afaceristul Roy Raymond, absolvent al Universitatii Stanford, s-a saturat sa se simta jenat in magazinele universale, tipic americane, cautand cadouri pentru sotia sa. Cadouri precum lenjerie intima. Asa ca s-a folosit de cunostintele sale de afaceri si a deschis un magazin in Palo Alto, in '77, urmat imediat de aparitia unui catalog cu ajutorul caruia se putea comanda prin posta si alte trei magazine.
Sistemul permitea clientilor anonimatul de care Raymond credea ca este nevoie cand vine vorba de lenjerie intima. Magazinele au fost gandite, la randul lor, in asa fel incat clientul sa se simta comod si familiar inca de la intrare.
Angajatii erau instruiti sa ofere cat mai multe detalii despre produsele brandului, in timp ce produsele nu erau asezate ca intr-un magazin obisnuit, ci montate pe pereti, intr-un singur exemplar. Barbatii puteau sa se plimbe prin magazin in cautarea obiectului dorit, in timp ce agentii de vanzari ii ajutau sa aproximeze marimile.
Dupa cinci ani de la infiintarea primul magazin, Roy Raymond a vandut compania Victoria's Secret - adica sase magazine si un catalog de 42 de pagini care aduceau sase milioane de dolari pe an, pentru suma de patru milioane de dolari lui Leslie Wexner, creatorul brandului vestimentar The Limited.
Ideea de baza a afacerii Victoria's Secret a ramas neschimbata, dar a avut parte de o expansiune serioasa pe intreg teritoriul american.
In anii '80, Victoria's Secret a inceput sa comercializeze si alte produse
In anii '80, sub umbrela brandului a inceput sa fie vanduta o gama larga de produse precum pantofi, haine de seara, parfumuri si produse de frumusete.
Catalogul aparea in opt editii pe an, fapt ce a adus brandul pe prima pozitie, la inceputul anilor '90, in topul retailerilor de lenjerie intima, atingand cifra de un miliard de dolari. Notorietatea internationala a brandului a venit insa in 1995, cand a avut loc prima data Victoria's Secret Fashion Show, transmis in direct de catre posturile principale de televiziune din America.
Defilarea s-a distins inca de la bun inceput prin aerul exorbitant si costumele elaborate prezentate, muzica variata, specificul prezentarii si vedetele prezente. Modelele alese sa prezinte costume de baie incrustate in mii de diamante au fost denumite "Ingeri" si datorita aripilor atasate pieselor la fiecare prezentare.
Cu toate ca primul magazin Victoria's Secret din afara Statelor Unite a fost deschis abia in 2010, in Canada, brandul a cunoscut notorietatea in lumea intreaga datorita show-ului anual, dar si a modelelor precum Giselle Bündchen, Miranda Kerr si Heidi Klum.
Astazi exista peste 1.000 de magazine Victoria's Secret numai in America si peste 400 de milioane de cataloage trimise prin posta anual.