Vesti bune pentru angajatii care vor program flexibil: munca de acasa devine permanenta
munca de acasamunca remotetelemuncajob online
De exemplu, sondajul global comandat de Webhelp, arata ca 90% dintre respondenti se asteapta ca in viitor, munca de acasa sa devina o componenta permanenta a sistemelor de comunicare cu clientii, iar 78% iau in calcul ca cei care lucreaza in domeniul serviciilor cu clientii sa aiba capacitatea de a decide de unde doresc sa lucreze.
"Tehnologia, dispozitivele, serviciile sunt din ce in ce mai complexe si mai rapide pe piata, asa ca nevoia de ajutor online este in plina expansiune, deoarece clientii cauta asistenta prin toate mijloacele si isi indreapta aprecierea catre experienta generala, nu doar catre produsul sau serviciul in sine. Astfel incat, in timp ce se concentreaza pe livrarea de produse si servicii, altii pot ajuta cu externalizarea proceselor de afaceri", a spus Razvan Patrunoiu, CEO Webhelp Romania.
O mare parte din aceasta schimbare a fost accelerata in ultimii doi ani de pandemia de Covid-19; 90% dintre respondenti se asteapta ca in viitor,
munca de acasa sa devina o parte permanenta a modelelor de livrare a experientei clientilor, iar 78% iau in calcul ca cei care lucreaza in CX sa aiba capacitatea de a determina de unde doresc sa lucreze.
Respondentii care s-au angajat in proiecte de transformare vad beneficii, cu impact pozitiv identificat asupra securitatii datelor/clientilor (77%), experientei clientilor (78%), accesului la talente (77%), durabilitatii operatiunilor (77%), respectiv asupra bazei de cost (77%).
Te-ar putea interesa si: Cum planuieste Guvernul sa creasca veniturie TUTUROR angajatilor din tara
"Transformarea experientei de client (CX) trebuie sa porneasca de la identificarea nevoilor clientilor si a strategiei de business”, a comentat Olivier Duha, CEO si Co-fondator Webhelp.
"Odata agreat acest aspect este important sa gandim in mod holistic la modul in care o operatiune este conceputa pentru a raspunde acestor nevoi. Astfel este necesar sa adoptam cel mai potrivit model de livrare, luand in considerare modul in care locatiile onshore, nearshore si offshore pot fi combinate cu modele de lucru precum munca la birou, la domiciliu sau modelul hibrid. In contextul actual, acest lucru se traduce prin faptul ca putem avea o locatie pentrru servicii de customer support din orice loc din lume, pe care l-am putea scala rapid".
"Este placut sa vedem ca marcile planuiesc sa incorporeze munca de acasa ca parte permanenta a modelului lor"
"Pe masura ce industria continua sa sufere o transformare rapida, este placut sa vedem ca marcile planuiesc sa incorporeze munca de acasa ca parte permanenta a modelului lor. Cei care recunosc ca acest lucru trebuie conceput in mod corespunzator, intr-o maniera durabila, vor vedea beneficii adevarate pentru afacerea lor si pentru clientii lor", a spus si Alexander Michael, director de consultanta la Frost & Sullivan.
Sondajul Webhelp efectuat in decembrie 2021 in Europa, SUA si Asia, pe 1.000 de profesionisti seniori in managementul experientei clientilor, a constatat ca organizatiile adopta tehnologia si noi moduri de lucru pentru a oferi servicii imbunatatite pentru clienti, 98% planuind sa transforme operatiunile in urmatoarele 24 de luni.