Vanzarile IKEA Romania au crescut cu 15,2% in anul financiar precedent
vanzari ikearezultate ikeaikea romaniaikea pallady
In anul financiar 1 septembrie 2018 - 31 august 2019, vanzarile IKEA Romania au fost de peste 160 de milioane de euro (fara TVA), in crestere cu 15,2% in vanzarile totale si 35% in comertul electronic, comparativ cu anul precedent.
Ponderea vanzarilor online in totalul cifrei de afaceri se ridica la aproape 25%, ceea ce plaseaza Romania pe pozitia de lider in Ingka Group, urmata de Croatia (20,1%) si Marea Britanie (18,2%).
"Suntem foarte multumiti de performantele noastre in Romania si suntem mandri ca a continuat sa fie una dintre pietele cu cea mai rapida crestere.
Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum si patru centre de colectare in intreaga tara, incheind anul fiscal cu un total de 1.344 de angajati, ceea ce reprezinta o crestere de 20,4% in comparatie cu cel precedent.
Vom continua sa investim atat in oamenii nostri, cat si in formate noi, pentru a face IKEA si mai convenabila, mai accesibila si mai sustenabila pentru si mai multi oameni din Romania", a declarat Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.
Peste 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Baneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul www.ikea.ro, in timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online.
Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns in casele romanilor, 62% au fost obiecte de mobilier si 38% accesorii.
Familia de accesorii OFTAST si familia de mobilier LACK au fost cele mai populare, scaunul INGOLF si farfuria OFTAST fiind
cele mai vandute din categoriile respective.
IKEA a continuat sa ramana dedicata influentarii societatii spre mai bine. In martie, a fost lansat un apel la actiune si un grup de lucru la nivel de CEO pentru egalitatea de gen, o retea de companii si organizatii care pledeaza pentru reprezentarea egala a femeilor in functii de conducere, salariu egal pentru aceeasi munca si sanse egale pentru femei si barbati.
Initiativa aduna 9 companii care au peste 10.000 de angajati in Romania, propunandu-si sa o extinda la cat mai multe organizatii si sa aiba un impact social mai puternic.