Concret, francezii de la Carrefour au obtinut in primul semestru din acest an vanzari pe piata locala in valoare de 1.05 miliarde de euro, cu TVA inclus. Dupa primele sase luni ale anului trecut, cei de la Carrefour inregistrasera vanzari in valoare de doar 993 de milioane de euro. Rezultatele bune din prima parte a anului curent vin dupa niste rezultate si mai bune inregistrate in 2018. Vanzarile totale ale grupului francez pe piata romaneasca ajunsesera la finalul anului trecut la 2.13 miliarde de euro. Ritmul de crestere al vanzarilor celor de la Carrefour pe piata romaneasca a fost spectaculos in 2018, singura tara care reusise sa devanseze Romania la finalul anului trecut fiind Argentina.
Toate aceste cifre bune inregistrate de cei de la Carrefour vin dupa ce francezii au facut cateva investitii considerabile in incercarea lor de a se extinde pe piata romaneasca. Astfel, in 2018, grupul francez a finalizat nu mai putin de 34 de proiecte de expansiune, dintre care doua hypermarket-uri in provincie si alte patru magazine cash&carry. La ora actuala, francezii de la Carrefour se pot lauda cu o retea formata din aproximativ 360 de magazine in tara noastra, ceea ce nu este deloc putin!
Vanzarile grupului francez de retail de pe piata din tara noastra le-au depasit la finalul anului trecut pe cele din Polonia. Aceasta reusita este extrem de importanta in contextul in care cei de la Carrefour au in Polonia un numar aproape triplu de magazine. Astfel, Romania devenise la finalul anului trecut cea de-a cincea cea mai mare piata europeana pentru Carrefour in functie de rezultatele anuale.
Dupa primele sase luni ale acestui an, Romania se mentine in fata Poloniei in functie de vanzarile inregistrate in prima jumatate a anului. Reusita este, din nou, extrem de importanta, in contextul in care in care dinamica de crestere de pe piata poloneza s-a dovedit a fi mult mai alerta, vanzarile majorandu-se cu 4.4 procente, pana la aproximativ 1.3 miliarde de euro.
Daca ne referim exclusiv la trimestrul al doilea din acest an, vom observa ca francezii au inregistrat vanzari in valoare de 549 de milioane de euro pe piata din tara noastra, in crestere cu 3.8 procente in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. In acelasi timp, vanzarile de pe piata poloneza au crescut cu 5.7%, pana la 534 de milioane de euro.
La nivel global, vanzarile grupului francez au ajuns dupa primele sase luni ale anului la o valoare de 38.8 miliarde de euro, in crestere cu 3.5%. Este important de mentionat ca cei de la Carrefour au in intreaga lume o retea formata din 11.969 de magazine. Dintre acestea, nu mai putin de 1.178 sunt hypermarket-uri!
Ultimele NOUTATI
Craciunul saraciei: cum sa te feresti de cheltuieli haotice in perioada sarbatorilor
Craciunul inainte de 1989: cum petreceau romanii pe vremea lui Ceausescu?
Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea
Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!
Trucul genial care te ajuta sa gatesti drobul pentru masa de Craciun intr-o ora!
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si
Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea
Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!