Vanzarile Carlsberg in Romania au crescut cu 21% in 2017
carlsbergcifra afacericarlsberg elephant
Carlsberg, brandul de bere super premium aflat in portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a inregistrat o rata de crestere a vanzarilor din Romania de 21% in 2017 fata de 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piata a Carlsberg in categoria super premium.
Astfel, Carlsberg continua tendinta ascendenta a vanzarilor in Romania, marcand a doua rata anuala de crestere de doua cifre obtinuta in ani consecutivi, dupa ce volumele anuale de vanzari ale Carlsberg la nivelul pietei locale s-au majorat cu 38% in 2017 in comparatie cu rezultatele din 2015.
„Carlsberg este mai mult decat un brand super premium devenit sinonim cu calitatea la nivel international, este chiar prima bere lager de calitate din lume, care a revolutionat industria berii in 1883 prin descoperirea inovatoare a drojdiei pure de catre Laboratorul de Cercetare Carlsberg. Si nu doar atat, ci a oferit aceasta solutie in mod gratuit si celorlalti producatori de bere, ceea ce demonstreaza inca o data faptul ca la baza brandului stau pasiunea pentru excelenta si dorinta de a imparti si cu ceilalti – valori altruiste, ce pun calitatea berii mai presus de orice altceva si care au fost pastrate pana in zilele noastre.
Ritmul accelerat de crestere pe care Carlsberg l-a inregistrat in ultimii doi ani in Romania, superior celui inregistrat de intreaga piata locala super premium, reprezinta o confirmare a rafinarii gusturilor consumatorilor romani si o validare a obiectivului nostru de a aduce arta de a face bere cat mai aproape de perfectiune, asa cum a fost gandit acum mai bine de un secol de J. C. Jacobsen”, a declarat
Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing, URBB.
Cresterea Carlsberg pe piata locala vine in contextul unei serii de investitii realizate de URBB in anul 2017, ce au vizat atat marirea capacitatii de productie a fabricii din Pantelimon, cat si diversificarea portofoliului cu produse si solutii inovatoare. Una dintre aceste investitii a fost lansarea in premiera in Romania a noii sticle Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat, un ambalaj unic pe segmentul super premium local, gandit sa vina in intampinarea trendului ascendent de consum de bere la sticla din ultimii ani. O alta investitie importanta a fost si introducerea foliei de protectie din aluminiu aplicata pe capacele dozelor de bere, dedicata intregului portofoliul de beri produse de URBB in Romania, cu scopul de a le oferi consumatorilor posibilitatea de a savura berea direct din cutie.
Despre Carlsberg
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001, iar in prezent detine o pozitie puternica pe segmentul super premium, remarcandu-se ca un brand cu traditie in calitatea absoluta si participand activ la crearea unor momente unice in viata consumatorilor.
Despre URBB
URBB ofera consumatorilor produse de cea mai inalta calitate, printr-un portofoliu format exclusiv din marci premium si super premium internationale, care include si o selectie variata de beri speciale. In prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby si Granini pe piata bauturilor racoritoare.