Tranzactie in marketingul online: Canopy preia agentia de performance marketing Edge de la 2Performant
brandtranzactiemarketingonlinecanopyedgebusiness
Canopy, una dintre cele mai mari agentii romanesti de marketing online cu focus pe Pay Per Click, achizitioneaza agentia Edge de la 2Performant, liderul pietei autohtone de marketing afiliat, devenind prima agentie PPC din Romania care integreaza o companie similara.
Achizitia implica preluarea brandului Edge si integrarea portofoliului de clienti al agentiei de performance marketing lansate in 2016.
Portofoliul Canopy va cuprinde, pe langa brandurile deja existente Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill si Edenred, nume noi precum: Provident, FruFru, Arsis si Continental Hotels.
In primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agentiei a crescut cu 56% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Canopy a anuntat un buget de advertising pe platformele Google si Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. In prezent, compania are 24 de angajati, dintre care sapte in biroul din Iasi.
Din acest an, Canopy si-a dezvoltat serviciile cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operatiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor si activitatilor repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).
Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru cresterea ratei de conversie si setarea corecta a platformei de Analytics pentru masurarea si interpretarea cat mai usoara si eficienta a datelor.