Top 5 joburi ideale pentru persoanele comunicative
joburi comunicarejoburi call centerorganizaror evenimente
Esti o persoana extrovertita? Vorbesti in continuu cand te intalnesti cu prietenii? Iti place sa intorci pe toate partile temele zilei? Iti argumentezi opiniile si le comunici cu usurinta? Descrii in cele mai mici detalii activitatile la care participi? Daca ai raspuns afirmativ, atunci, ai putea incerca sa folosesti capacitatea de a comunica si in plan profesional.
Daca ai
abilitati de comunicare, incearca sa te gandesti catre ce domenii te-ai putea indrepta bazandu-te pe ceea ce crezi tu ca faci bine.
Iata, potrivit
ejobs.ro, ce joburi poti practica daca esti un bun comunicator:
1. Consultant de vanzari
Chiar daca iti place sa vorbesti mult, nu este suficient si poate ca nu te exprimi intotdeauna corect. De aceea, daca vrei sa devii consultant de vanzari, este ideal sa urmezi un curs de perfectionare sau poti profita de training-urile oferite de unele companii.
Cu sau fara cursuri, retine sa te concentrezi pe dobandirea fluentei in exprimare, utilizarea corecta a limbii in care te exprimi si claritatea ideilor, frazelor.
2. Operator call center
Daca inrosesti telefonul vorbind cu prietenii sau rudele, este clar ca vei fi in elementul tau vorbind 8 pe zi sau chiar mai mult cu clientii unei companii care are un call center, raspunzand la intrebari si cautand solutii. Sau poti lucra intr-o companie care administreaza serviciile de tip call-center pentru mai multe firme. Un astfel de job iti poate deschide drumul catre o cariera cu perspectiva. Poti deveni coordonator de echipa, responsabil cu recrutarea, asistent, consultant sau responsabil de comunicare si marketing. Ulterior, poti intra in echipa agentilor de vanzari, sa te intalnesti cu clientii fata in fata si sa inchei parteneriate si contracte comerciale.
3. Formator profesional
Daca simti ca esti convingator, carismatic si ai simtul umorului, gandeste-te daca poti pune in valoare aceste calitati in fata unei sali pline cu oameni care vor sa-si imbunatateasca viata profesionala. A fi trainer inseamna pregatire, antrenament si este indicat sa te specializezi pe unul sau doua domenii si sa cunosti foarte bine produsul sau serviciul pe baza caruia sustii o sedinta de training.
4. Ghid turistic
Daca ai vizitat o buna parte din lume sau macar din Europa, ai putea impartasi experientele cu turisti aflati pentru prima data intr-un anumit loc. Pentru asta, este ideal sa te exprimi bine nu numai in limba materna, ci macar in engleza, principala limba de circulatie internationala care te va ajuta in interactiunea cu oameni din intreaga lume. Un avantaj este sa inveti si limbi straine mai rare, avand in vedere ca si salariile pentru cei care le cunosc sunt mai mari.
5. Organizator de evenimente
Daca esti ordonata, ai spirit de observatie, reusesti sa surprinzi cele mai mici amanunte si stii ce anume ai schimba, este posibil sa ti se potriveasca postura de organizator de evenimente.
Citeste si:
Marketingul nu va mai fi niciodata la fel: cum vor sa te convinga firmele sa cumperi
Ca sunt seminarii, workshop-uri, petreceri, evenimente de business, jocuri sportive, aniversari, vei stii sa alegi locatiile potrivite, sa gestionezi relatia cu operatorii de catering, cu formatia muzicala si sa comunici toate acestea in cel mai eficient mod clientilor.
Foto: pexels.com