Schimbare radicala la Hidroelectrica. Compania nu mai face fata numarului mare de clienti, ce trebuie sa stii daca ai contract semnat
hidroelectricaanrefacturi hidroelectrica
Hidroelectrica se bucura de un portofoliu de clienti din ce in ce mai mare, datorita preturilor de neegalat pe care le ofera pentru energia electrica furnizata, insa succesul de pe piata vine la pachet cu o serie de provocari pe care conducerea companiei trebuie sa le gestioneze rapid.
Astfel, pe masura ce volumul de munca in cadrul companiei a crescut enorm, Hidroelectrica are nevoie de mai multi angajati care sa faca fata proceselor de furnizare/facturare catre clienti, numai ca e dificil ca nevoia sa fie acoperita numai cu resursa umana, prin recrutari obisnuite, asa ca se va apela la roboti.
Asa a aparut la licitatie in SICAP un contract de 4 milioane lei pentru achizitia unei solutii tehnice in acest sens. Cu alte cuvinte, unele procese din interiorul companiei vor fi incredintate robotilor, tehnologia urmand sa preia din atributiile angajatilor umani.
"Activitatea de furnizare energie electrica devine una importanta pentru companie si datorita preturilor competitive ofertate, se estimeaza ca aceasta tendinta se va pastra si in anul 2023, fapt ce va pune presiune atat pe sistemele informatice care deservesc departamentul de furnizare, cat si pe resursele umane care opereaza aceste sisteme informatice.
Desi Hidroelectrica isi doreste sa scaleze numarul de resurse umane prin angajari, se demonstreaza totusi ca atragerea de noi specialisti in departamentul de furnizare nu poate tine pasul cu cresterea numarului de clienti pe de o parte, respectiv cu cresterea complexitatii spetelor de business pe de alta parte, toate acestea intr-un context in continua schimbare din partea reglementatorului pietei de energie, ANRE”, transmit reprezentantii
Hidroelectrica pe aceasta tema.
Hidroelectrica este furnizorul de energie cu cel mai avantajos pret pentru consumatorii casnici, motiv pentru care a ajuns sa aiba in portofoliu sute de mii de clienti, foarte multi migrand de la alte companii, in cautarea unor preturi mai mici. In toamna anului trecut, Hidroelectrica transmitea faptul ca primeste zilnic aproximativ 5.000 de solicitari din partea gospodariilor, pentru a li se furniza de aici energie electrica. La acel moment, seful companiei si-a exprimat in Parlament speranta ca Hidroelectrica va reusi sa metina si-n continuare ofertele avantajoase pentru populatie.
De asemenea, el a mai transmis ca romanii ce doresc sa devina clienti ai Hidroelectrica pot sta linistiti cu privire la sansele lor de a fi acceptati. Compania a spus nu va refuza nicio cerere venita din partea populatiei si a dat asigurari ca poate face fata cererii mari, "societatea avand capacitatea necesara pentru acoperirea angajamentelor asumate si pentru preluarea contractelor viitoare".
Foto: pexels.com