Schimbare manageriala la Dacia: Antoine Doucerain se retrage dupa numai sase luni de conducere. Strategia ramane aceeasi

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Schimbare manageriala la Dacia: Antoine Doucerain se retrage dupa numai sase luni de conducere. Strategia ramane aceeasi
Schimbare manageriala la Dacia: Antoine Doucerain se retrage dupa numai sase luni de conducere. Strategia ramane aceeasi
de Adrian Somai la 06 Sep. 2018
Urmareste-ne pe Google News
daciamioveniconducereantoine doucerainjerome olivesanderodusterrenault

Jerome Olive a revenit in functia de director general al Automobile Dacia si Groupe Renault Romania, dupa ce Antoine Doucerain a decis sa se retraga, invocand anumite probleme de ordin personal. Este o schimbare destul de surprinzatoare, daca ne gandim ca Doucerain nu era la carma producatorului de la Mioveni decat de sase luni. Pentru moment, mandatul lui Jerome Olive este unul interimar, urmand a se lua o decizie in acest sens in perioada urmatoare. Astazi, la Bucuresti, este asteptat Nicolas Maure, directorul Renault pentru regiunea Eurasia. Ramane de vazut care va fi decizia finala a acestuia si daca Jerome Olive va ramane la conducerea Automobile Dacia.

Cine este Jerome Olive? 

 
Jerome Olive nu este un nume strain pentru cei de la Dacia, acesta asigurand conducerea companiei si in trecut, intre anii 2010 si 2013. Olive este, de asemenea, un nume important pentru Dacia, acesta reusind prin strategia sa sa schimbe soarta producatorului de la Mioveni. Pana la venirea lui la conducere, Dacia era vazuta pe plan european drept un constructor low-cost, care produce masini ieftine, dar slabe din punct de vedere al performantelor. Jerome Olive este cel care a schimbat asta! 
 
Strategia pe care s-a bazat Olive a fost aceea de a produce masini performante, dar care sa aiba preturi accesibile. In mandatul sau de conducere, Dacia a lansat modele importante precum noile generatii Logan si Sandero, dar si Dokker sau Lodgy. De asemenea, si modelul Duster si-a facut debutul tot sub mandatul lui Jerome Olive. La ora actuala, Duster este cel mai important model din portofoliul Dacia, fiind extrem de apreciat pe unele piete europe, cum ar fi Franta, Marea Britanie sau chiar si Germania. 
 
Nascut in 1957, Jerome Olive si-a inceput cariera in cadrul producatorului auto Renault in 1982, la uzina din Sandouville. Trei ani mai tarziu, Olive prelua functia de responsabil cu investitiile si mententa la SBFM. Olive s-a descurcat foarte bine in noua functie, ceea ce a facut ca un an mai tarziu sa fie promovat in functia de director de productie. Ulterior, Jerome Olive ajunge sef al Departamentului de Caroserie, dupa care este promovat pana la functia de director adjunct responsabil cu fabricatia in cadrul Renault Douai. In cele din urma, in 2004, acesta preia conducerea uzinei. 
 

Doucerain a reusit accelerarea productiei lui Duster

 
Antoine Doucerain a stat doar sase luni la conducerea Automobile Dacia, insa a reusit sa isi puna amprenta pe organizarea uzinei de la Mioveni. Gratie succesului de care se bucura pe plan european, Doucerain si-a dorit ca productia lui Duster sa se majoreze. Astfel, in urma cu putin timp, Doucerain anunta ca de la 1 septembrie, productia va creste cu 10%, de la 1.000 la 1.100 de unitati produse in fiecare zi. Doucerain se declara multumit de faptul ca a reusit sa organizeze mai bine procesul de productie, majorand in acest fel numarul unitatilor Duster produse. 
 

Dacia nu ia in calcul deocamdata producerea unui model hibrid

 
Antoine Doucerain facea declaratii in urma cu cateva zile despre strategia de viitor pe care o are Automobile Dacia. Astfel, el recunostea ca deocamdata nu este momentul pentru a se vorbi despre modele hibride sau electrice. Insa, Antoine Doucerain a mai adaugat ca „putem sa visam la asta”! Motivatia care statea la baza spuselor lui Doucerain este aceea a costurilor prea mari pe care le-ar implica tehnologia necesara construirii unor masini hibride sau electrice. 
 
In cadrul aceluiasi interviu, acordat cu ocazia evenimentului de celebrare a istoriei de 50 de ani a Automobile Dacia, Antoine Doucerain vorbea despre strategia pe care ar trebui sa o urmeze in continuare constructorul de la Mioveni. Mai exact, Doucerain se referea la strategia de a construi „masini atractive, de buna calitate, la cel mai bun pret”.  
 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Craciunul saraciei: cum sa te feresti de cheltuieli haotice in perioada sarbatorilor
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Craciunul saraciei: cum sa te feresti de cheltuieli haotice in perioada sarbatorilor

today21 Dec. 2024
Craciunul inainte de 1989: cum petreceau romanii pe vremea lui Ceausescu?
Cultura generala

Craciunul inainte de 1989: cum petreceau romanii pe vremea lui Ceausescu?

today21 Dec. 2024
Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea
Reteta zilei

Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea

today21 Dec. 2024
Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!

today21 Dec. 2024
Trucul genial care te ajuta sa gatesti drobul pentru masa de Craciun intr-o ora!
Reteta zilei

Trucul genial care te ajuta sa gatesti drobul pentru masa de Craciun intr-o ora!

today21 Dec. 2024
Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea
Reteta zilei

Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea

today21 Dec. 2024
Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!
Banii tai - sectiune de educatie...

Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!

today21 Dec. 2024
Trucul genial care te ajuta sa gatesti drobul pentru masa de Craciun intr-o ora!
Reteta zilei

Trucul genial care te ajuta sa gatesti drobul pentru masa de Craciun intr-o ora!

today21 Dec. 2024
Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x