Profit net de 55,15 milioane lei pentru Penny Market, mai mare cu 53%. Contributia la bugetul de stat a depasit 194 milioane de lei
profit pennyrezultate pennysalarii pennyinvestitii pennyretail romania
PENNY Market a anuntat rezultatele financiare pentru anul fiscal 2019, in care a inregistrat o cifra de afaceri de 3,96 miliarde de lei, in crestere cu 15% fata de anul fiscal precedent.
In intervalul de timp mentuinat, peste doua milioane clienti au vizitat cele 256 de magazine deschise pana la finalul anului 2019 in Romania.
Grupul a investit, in 2019, peste 280 de milioane de lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine pentru a le putea oferi romanilor o experienta unica la cumparaturi.
De asemenea, contributia PENNY Market la bugetul de stat al Romaniei in 2019 a fost de peste 194 milioane lei, iar profitul net inregistrat de companie a fost de 55,15 milioane de lei, in crestere cu 53% fata de 2018.
Planul de expansiune PENNY Market vizeaza deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel incat, in 2025, reteaua sa ajunga la 400 de spatii deschise.
Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente.
Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sase ani, se ridica la peste doua miliarde de lei.
De asemenea, PENNY Market a implementat un program de crestere a venitului minim net disponibil pentru angajatii magazinelor si ai celor trei centre logistice din tara.
De la 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare in companie a crescut la 2.100 de lei, incluzand bonurile de masa. Tot in 2019, echipa s-a extins cu 340 de angajati, numarul total ajungand la 4.840.