Producatorul de mezeluri Ana si Cornel a avut afaceri mai mari cu 20% in S1/2018
ana si cornelafacerimezeluriprahovafabricamagazineclienti
Producatorul prahovean de mezeluri, Ana si Cornel, a incheiat primul semestru din 2018 cu afaceri majorate cu 20%, fata de perioada similara a anului precedent.
Cresterea afacerilor se datoreaza Producatorul prahovean de preparate din carne Ana si Cornel din Mizil, este controlat de familia Paraschiv, care este de parere ca afacerile s-au majorat cu 20% datorita dezvoltarii numarului de clienti si a motivarii angajatilor.
"In primul semestru al anului 2018 am avut multe proiecte orientate catre client, dezvoltarea companiei, brand si angajat. Provocarile noastre au fost legate de lipsa resursei umane si de aici am dezvoltat proiecte care sa-i determine pe angajatii nostri sa ramana fideli companiei: motivare si promovare interna, spatii de lucru mai mari, imbunatatirea pachetului de beneficii, schimbarea abordarii de management", a spus Carmina Paraschiv, directorul general al companiei.
Ana si Cornel a fost infiintata in urma cu 20 de ani, iar in prezent ofera clientilor din Romania si din strainatate o gama diversificata de mezeluri, fabricate dupa retete de familie.
"Acum 20 de ani am pus bazele companiei si odata cu aceasta, unui nou mod de a dezvolta preparate din carne, fara compromisuri. Gama noastra de produse a devenit din ce in ce mai variata, pastrand ca regula de aur, pasiunea lucrului bine facut. Produsele noastre pornesc de la retete de familie, transmise din generatie in generatie, insa imbunatatite mereu cu alte combinatii de gusturi noi", transmit reprezentantii companiei.
Mezelurile de familie de la Ana si Cornel sunt: salamuri, carnati, specialitati crud-uscate, semipreparate precum si carne proaspata de porc, vita, pasare, toate create si produse dupa retete de familie, cu ingrediente proaspete si grija pentru sanatatea consumatorului.
Printre produsele refrigerate de la Ana si Cornel se numara: carnati proaspeti, mici si carne tocata. Acestea se evidentiaza prin prospetimea constanta pe durata pastrarii in ambalaj, pastrandu-si valorile nutritionale si aroma din momentul ambalarii.
Compania controlata de familia Paraschiv detine o retea de 90 de magazine, iar in primul semestru a deschis noua unitati. Magazinele sunt aprovizionate prin capacitatea de productie anuala de 20.000 de tone anual si cei peste 850 de angajati.