Pentru aceasta agentie nu exista clienti si clienti, nu exista atentie mai mare sau mai mica acordata unuia sau altuia dintre cumparatorii serviciilor sale digitale, pachetul integrat de campanie este livrat la aceeasi calitate recunoscuta, ceea ce face ca experienta lucrului cu fiecare client sa devina o carte de vizita onoranta a portofolilului ei.
Pentru toti clientii sai, motorul de cautare sau "marketingul de cautare", optimizarea SEO sunt aceleasi, aceleasi lucruri din miezul lui se optimizeaza si se comercializa, obtinerea de trafic si a indexarilor superioare in paginile cu rezultate ale motorului de cautare, traficul organic, chiar oprit de incetarea campaniei Google Adwords (desi acest lucru in cazul agentiei noastre nu se intampla niciodata, ofensiva noastra este simultana si constanta pe toate canalele marketingului online), cu SEO va continua pe termen lung.
Melanjul dintre povestire și o combinatie de publicitate sunt ceea ce tinde sa fie, si, de fapt, ceea ce trebuie sa fie Content Marketingul. Content Marketingul (continutul pentru site, blog si media) este o abordare strategica de marketing axata pe crearea și difuzarea valoroasa de continut relevant și consistent, pentru a atrage și a pastra un public clar definit. De aceea, 75% dintre comercianti iși sporesc inca investitiile in continut. Producerea de materiale cu valoare ridicata care abordeaza probleme sau preocupari in cadrul industriei este probabil cea mai buna modalitate de a implica și de a crește un public tinta.
Oare numai avand in vedere aceste doua canale ale marketingului digital nu trebuie sa procedam cu ele, cu toata responsabilitatea si nediscriminatoriu? Nu este reputatia noastra in joc odata cu tratarea documentata, analizata, planificata si aplicata a fiecarui caz de lucru, a eforturilor dirijate in sensul cresterii vizibilitatii, imbunatatirii imaginii si cresterii cifrei de afaceri prin sporirea vanzarilor? Serviciile noastre de consolidare a branding-ului personal si de management optim al reputatie online a clientului nu sunt, oare, ele cele care vizeaza nu numai aspectul personalizat al ansamblului operational implementat, ci si aspectul global al imaginii propriei reputatii, adica aceleia a agentiei?
Raspunsul nu poate fi decat "da". Reputatia noastra se edifica prin buna manageriere a grijii fata de fiecare reputatie particulara a clientilor nostri, noi ne ridicam prin succesul campaniei oferite clientilor nostri, lucrul pentru clienti reprezinta, implicit, lucrul pentru noi, cele doua aspecte nu pot fi disociate. Pentru o agentie lucida, ambitioasa, ele nu pot trai separat, nu au viata, izolate.
Daca noi, in calitate de agenti de marketing, putem influenta interactiunile consumatorilor prin utilizarea online a poveștilor autorizate de consumatori ca elemente importante ale strategiei lor de brand, daca folosirea povestirilor poate da brandurilor o masura de control asupra mesajului lor, pastrand, in acelasi timp, sentimentul de autenticitate in chiar naratiile actuale sau viitoare ale consumatorilor, nu inseamna ca povestile lor reprezinta file ale povestii noastre, indreptate, de asemenea, catre consumatori, catre evolutia inspre mai sus a propriei noastre afaceri si imagini?
Din nou, raspunsul nu poate fi decat "da".
Monitorizarea marcii / industriei este o necesitate. O parte esentiala a crearii unei campanii de social media este de a invata ce vrea publicul È™i când vrea sa auda. Fara aceste informatii esentiale, mesajele pot deveni cu uÈ™urinta victime ale pierderii in fluxul never-end de actualizari È™i continut nou. Noi utilizam mentionarea, in primul rand, drept cale accesibila pentru captarea vocii interioare a publicului.
Prin campaniile Google Adwords OBLYO DIGITAL AGENCY va asigura locul privilegiat intr-o mare licitatie in care agentii de publicitate concureaza pentru locurile de publicitate disponibile, va ofera trafic organic orientat, va calculeaza rentabilitatea investitiei, cu ajutorul lor pot fi vizualizate mai multe cuvinte-cheie simultan. Åži asta fiecarui client in mod egal. Rezultatul este mai rapid, dar efortul este unul sustinut la fiecare veriga a lantului in care activitatea agentiei este angrenata.
Marketing multichannel si infuzia de bine si progres intr-un organism organizational si functional care primeste portia de viata din binele si satisfactia experientei traite cu fiecare client.
Totul in unul si unul in tot, sau Unitas multiplex: aceasta este OBLYO DIGITAL AGENCY.
Ultimele NOUTATI
Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Inca o lovitura pentru Romania. Deficitul de cont curent, cel mai mare din UE. Ce inseamna acest lucru?
Bucurie mare pe romanii care au rate la apartament in 2025. Anunt oficial de la Banca Nationala despre costul ratelor lunare
Partenerii nostri
Norme SSM pentru vizitatorii unei companii - ce demersuri vor face angajatorii?
Deducerea personala in 2025 - nivelul acesteia creste ca urmare a majorarii salariului minim
Suspendarea activitatii unei firme: Aspecte cheie de retinut
Tezaur 2025: Prima editie a programului debuteaza pe 13 ianuarie cu dobanzi de pana la 7,8% pe an
Este legal sa-ti fie fotografiat buletinul de catre politistii locali? Iata ce spune legea!
Acte necesare schimbare buletin
Sfaturi de baza pentru persoanele care vor sa deschida o afacere