Oportunitate de business in Romania: Franciza Murfatlar revine pe piata
francizaafaceri francizamarketingcrama murfatlarvanzari
Murfatlar relanseaza strategia de extindere a companiei prin franciza, si isi propune sa ajunga la 100 de crame pana in 2020.
Crama Murtfatlar, fostul lider al marcilor de vinuri de pe piata autohtona are ca obiectiv cresterea vanzarilor, extinderea companiei si recastigarea pimului loc in clasamentul producatorilor de vinuri romanesti.
Astfel, Crama Murfatlar reia proiectul pentru franciza brandului, prin care antreprenorii isi pot deschide propria afacere, afiliata marelui producator.
Potrivit specialistilor, deschiderea unei afaceri cu vinuri poate fi o idee foarte buna, fiindca piata romaneasca nu a ajuns inca la saturatie, si ofera toate premisele unui real succes. In ierarhia tarilor viticole din Europa, Romania se afla printre primele, datorita conditiilor naturale prielnice pentru dezvoltarea culturii de vita de vie.
in 2017, conform statisticii, Romania s-a numarat printre cei mai mari producatori de vin din lume, cu o productie de 5,3 milioane de hectolitri de vin, ocupand locul sase in Europa, dupa Italia, Franta, Spania, Germania si Portugalia.
In 2017, Romania a avut aproape 184.000 de hectare plantate cu vita-de-vie, respectiv 5,7% din totalul Uniunii Europene, arata datele Biroului European de Statistica Eurostat.
Cat costa franciza Murfatlar si ce beneficii au antreprenorii?
Taxa de franciza este in valoare de 3.500 de Euro + TVA, iar investitia totala intr-un magazin "Crama Murfatlar" in franciza este intre 10.000 si 20.000 de Euro. Suma variaza, intre aceste doua limite, in functie de dimensiunea locatiei.
Dupa inceperea activitatii, francizatul va plati o redeventa lunara de 1,5% din cifra de afaceri, dar nu mai putin de 100 de Euro lunar, catre Francizor.
"Crama Murfatlar" in franciza poate fi gasita momentan in 50 de locatii din Bucuresti si din tara: Alba, Arad, Curtea de Arges, Campulung, Bacau, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Caras Severin, Cluj, Craiova, Constanta, Dambovita, Harghita, Hunedoara, Mehedinti, Mures, Neamt, Oradea, Prahova, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timisoara, Tulcea.
Pentru urmatoarele locatii in franciza sunt vizate orasele cu peste 30.000 de locuitori. Magazinele care se vor deschide in aceste orase au nevoie de o suprafata de aproximativ 20-50 mp, si pozitionare stradala sau cu vad comercial.
Francizatii vor beneficia din partea companiei de sprijin privind alegerea si validarea locatiei, precum si de consultanta privind amenajarea spatiului, elaborarea planului de afacere, stabilirea gamei de vinuri, training de vanzari si campanii de marketing pe toata perioada contractului de franciza.