Parerile despre firme sau produse ajuta enorm lumea de busines daca sunt complet obiective si emise direct de clienti sau de cei care au interactionat cu brandul. Chiar si brandul de angajator, pentru companiile mai mari, este pus in fata oglinzii. Totul se intampla pe o platforma care permite naturaletea declaratiilor, review-urilor, recenziilor.
Avantajele unui spatiu virtual comod pentru pareri directe
Fiecare nou detaliu oferit de bunavoie de o persoana care a interactionat in orice mod cu brandul respectiv, fie ca a cumparat produsul, a solicitat serviciul sau a dorit sa se angajeze acolo, poate atarna destul de mult balanta intr-o parte sau in alta.
Este momentul adevarului pentru predictiile, estimarile si statisticile formulate numai pe baza de cifre. Cifrele sunt reci, explica unele lucruri, dar le lasa neexplicate pe altele mai calde, mai umane. Sute de mii de firme mici si mijlocii sunt supuse deja acestui experiment de business impersonat de 2cents prin care sunt relevate lucruri cel putin interesante.
Platforma ii ajuta, practic, pe consumatori sa isi exprime sentimentele si gandurile fata de ceea ce ofera un brand sau altul si sa ofere informatii utile altor clienti sau prospectilor, adica celor mai putin familiarizati cu subiectul.
Se extrag insighturi valoroase. Se traseaza directii clare
In aceeasi masura, platforma permite firmei inscrise sa vada in timp real cum se formeaza un feedback total si o impresie generala asupra activitatii, asa cum este ea perceputa si, practic, asa cum conteaza cu adevarat si asa cum se va vedea si in indicatori de performanta (KPIs) precum: volumul de vanzari, pragurile de calitate in activitatile pre- si post- vanzare, nivelul de multumire a clientilor, notorietatea de brand si asa mai departe.
Avantajul este ca un review negativ pentru un produs nu mai este mentionat in paginile de social media ale firmei producatoare. El poate fi vazut si luat in calcul de reprezentantii companiei pentru ca in urmatoarele loturi de produse sa nu se mai regaseasca articole cu problema respectiva.
Este important pentru persoanele de conducere din companii – manageri, actionari, asociati, project manageri sau product manageri ori strategi - sa tina cont de reactia primita sub orice forma fix de la clienti. Sunt anumite triggere care trebuie actionate, anumite asteptari care trebuie intrunite si ele se afla extragand date valoroase de acolo de unde ele se creeaza.
Platforma 2cents.ro este ideala pentru acest lucru, fiindca orice client se va simti liber sa spuna orice simte fara autocenzura, fara limite (decat cu limite de bun simt, desigur) si fara sa ezite sa expuna lucrurile fix asa cum sunt sau cum i se par. Iar asta este tot ce conteaza.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212