In comunicatul de presa care anunta una dintre cele mai importante tranzactii din industria de telecomunicatii din tara noastra se transmite ca “finalizarea tranzactiei reprezinta o noua etapa atat pentru Vodafone Romania, cat si pentru UPC, deoarece de acum inainte cele doua companii nu mai sunt competitoare”. Astfel, “echipele reunite ale celor doua companii pot lucra impreuna pentru a dezvolta cele mai bune solutii si servicii pentru clientii din Romania”.
Totodata, Murielle Lorilloux, CEO UPC si Vodafone Romania, anunta cu aceasta ocazie ca tranzactia in cauza “genereaza o oportunitate de a deveni un competitor si mai puternic pe piata locala de telecomunicatii”. In continuare, aceasta se declara increzatoare cu privire la faptul ca “experienta si profesionalismul celor doua echipe vor conduce la noi premiere si inovatii in legatura cu produsele de care vor beneficia utilizatorii romani”.
UPC Romania a fost infiintata la sfarsitul anului 1999, un an mai tarziu avand deja peste 110.000 de abonati. A urmat apoi o strategie de extindere rapida, cei de la UPC cumparand mai multe firme locale de televiziune prin cablu din Bucuresti, Cluj-Napoca, Ploiesti, Botosani, Focsani si Sf. Gheorghe. Astfel, la inceputul anului 2005, cei de la UPC se puteau lauda deja cu peste 300.000 de abonati. Tot in 2005, UPC a cumparat compania de cablu Astral Telecom in schimbul a 342 de milioane de euro. Totodata, dupa ce a cumparat 50% din actiunile Focus Sat in 2005, un an mai tarziu UPC a preluat controlul complet al companiei.
In 2005, cei de la UPC anuntau lansarea serviciului de televiziune digitala prin cablu, trei ani mai tarziu lansand serviciul de inregistrare DVR. La jumatatea lui 2011, UPC anunta lansarea televiziunii 3D, oferind in exclusivitate turneul de tenis de la Roland Garros in acest format. Nu in ultimul rand, in decembrie 2014 a fost lansata si platforma video Horizon Go. La inceputul lui 2019, cei de la UPC aveau peste 950.000 de abonati in Romania, serviciile lor fiind oferite in peste 300 de orase.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cele mai mari grupuri telecom din lume. La sfarsitul anului trecut, Vodafone Romania avea in total aproximativ 9.9 milioane de clienti, dintre care 9.2 milioane erau utilizatori ai serviciilor mobile. La nivel global, Vodafone Group se poate lauda cu peste 640 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 21 de milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, respectiv alte 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV.
Intrebati cu privire la ceea ce se va intampla in perioada urmatoare, reprezentantii companiei au anuntat ca pentru inceput, Vodafone Romania si UPC vor continua sa ofere serviciile si ofertele lor curente. Bineinteles, acest lucru se va schimba treptat dupa ce aceasta tranzactie a fost finalizata in cele din urma. Astfel, brand-ul UPC va fi integrat complet in perioada urmatoare! Abonatii UPC au fost deja informati in cursul sfarsitului saptamanii ce tocmai s-a incheiat de finalizarea tranzactiei, prin intermediul unui mesaj de tip SMS.
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212