Noua strategie a Postei Romane, care te va face sa renunti la curierii privati: ce iti va oferi
modernizare posta romanaservicii noi posta romanainvestitii posta romana
Puternic concurata de operatorii privati de servicii de curierat, Compania Nationala Posta Romana (CNPR) incearca sa tina pasul realizand investitii pentru a atrage cat mai multi clienti.
Compania isi extinde portofoliul de produse si incepe procesul de achizitionare a 3.000 de cutii postale digitale, aliniindu-se, astfel, la dinamica evolutiei pietei.
Investitia face parte din strategia investitionala de modernizare si digitalizare a companiei, cu finantare externa de 40 milioane de euro.
Cutiile postale urmeaza sa fie amplasate in oficiile Postei Romane cu acces 24/7 si in alte oficii postale si zone strategice de interes de pe teritoriul tarii, astfel incat sa fie accesibile pentru utilizare de catre toti clientii si firmele de curierat.
"Investitia in aceste cutii postale digitale si, de asemenea, in liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care il avem in plan pentru dezvoltarea companiei, in beneficiul clientilor nostri.
Acesta este doar punctul de plecare, urmand sa derulam si alte investitii menite sa imbunatateasca experienta clientilor cu Posta Romana si sa ajute la extinderea companiei, atat in Romania, cat si in strainatate.
Sunt mandru ca ma aflu la conducerea Postei Romane si ca, impreuna cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania intr-un operator postal de incredere, dinamic si de inalta calitate", a declarat Valentin Stefan, directorul general al Postei Romane.
Retea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online
In paralel cu acest proiect, Posta Romana va dezvolta o retea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online.
Acest serviciu nou este conceput ca urmare a cresterii comertului electronic si va oferi o alta optiune de livrare consumatorilor finali care cumpara online, fiind disponibil in peste 3.000 de locatii, oficii postale si zone strategice de interes.
Investitia in Sisteme de Sortare Automatizata va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor in Romania si face parte din strategia de modernizare a Postei Romane.
Aceste noi proiecte vor fi sustinute de o echipa de consultanta externa condusa de Gian Sharp, care, in calitate de fost CEO al DHL Romania si Cargus, are o experienta semnificativa pe piata interna de curierat.
Posta Romana este liderul de piata in sectorul serviciilor postale si deserveste aproximativ 19 milioane de romani, punand la dispozitie cea mai extinsa retea de oficii postale.
Ministerul Cercetarii Inovarii si Digitalizarii detine 93,52% din actiunile CNPR, iar Fondul Proprietatea 6,48%.