Conform Bloomberg, McDonald’s este foarte aproape de a cumpara cu peste 300 de milioane de dolari compania de tehnologie Dynamic Yield Ltd. Prin tehnologiile de care dispun cei de la Dynamic Yield, americanii de la McDonald’s vor sa se adapteze mai bine erei digitale din ziua de astazi. Mai exact, acestia vor ca prin aceste tehnologii sa isi personalizeze meniurile in functie de mai multi factori.
Spre exemplu, unul dintre factorii care ar urma sa fie luati in seama de cei de la McDonald’s ar fi vremea de afara. In aceste conditii, in zilele friguroase de toamna si iarna, meniurile vor cuprinde mai multa cafea fierbinte. In schimb, in zilele calduroase de vara, in meniuri se va gasi multa inghetata si bauturi racoritoare. De asemenea, ora ar urma sa influenteze intr-o masura mai mica sau mai mare produsele care se vor gasi in meniurile McDonald’s. Totodata, prin intermediul unor asemenea tehnologii moderne, meniurile vor putea sugera in viitor elemente suplimentare clientilor.
Venirea lui Steve Easterbrook in functia de CEO al lantului de restaurante McDonald’s in anul 2015 a facut ca strategia companiei sa sufere modificari mai mici sau mai mari. Spre exemplu, una dintre directiile pe care a mizat de la bun inceput acest Steve Easterbrook este cea a tehnologiei. Astfel, noul CEO al McDonald’s si-a dorit ca lantul de restaurante sa se adapteze cat mai rapid noii ere digitale din care facem cu totii parte, folosindu-se de tehnologie pentru a inova.
Spre exemplu, una dintre masurile luate de CEO-ul Steve Easterbrook a fost aceea de a introduce chioscurile de tip self-order, masura care s-a dovedit in cele din urma a fi pe placul multor clienti care isi doreau sa nu mai stea la coada pentru a putea comanda. De asemenea, introducerea meniurilor digitale si serviciilor de livrare au facut parte, de asemenea, din strategia noului CEO de digitalizare a companiei.
In contextul in care piata restaurantelor de tip fast-food este intr-o continua dezvoltare, Easterbrook este constient de faptul ca o companie poate iesi in fata si se poate diferentia de concurenta numai prin inovatie si tehnologie. Ba mai mult decat atat, in urma cu ceva timp, Easterbrook a vorbit deschis pe aceasta tema in cadrul unei conferinte de presa, acesta sustinand ca “tehnologia este un element critic al planului McDonald’s de crestere a vitezei”.
In aceste conditii, chiar daca cei de la McDonald’s nu ne-au obisnuit sa faca investitii de o asemenea anvergura, iata ca acum avem in fata o stire care ne anunta ca americanii sunt gata sa plateasca peste 300 de milioane de dolari pentru o companie de tehnologie. Ramane de vazut cat de repede se vor misca lucrurile in aceasta directie de acum incolo, cei de la McDonald’s propunandu-si deja ca aceasta noua tehnologie de personalizare a meniurilor sa fie introdusa pe scara larga inca din acest an.
Ultimele NOUTATI
De ce merita sa cumperi actiuni? Cateva informatii pretioase pentru investitorii incepatori
Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun
Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram
Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!
Partenerii nostri
Cumulul de functii: ce este, in ce conditii se realizeaza si reglementarile legale
[MODEL] Fisa de post pentru tehnician constructor
Termene transmitere REVISAL 2025 si aspecte cheie pentru angajatori