Leo Burnett si Telekom Romania, premiate cu doua trofee la Effie Awards Europe 2019
#netliberarevloggers swaptelekom romanialeo burnett bucharesteffie awards europe 2019
Leo Burnett Bucharest si Telekom Romania au primit doua trofee la Effie Awards Europe 2019. Cele doua premii au fost castigate pentru campaniile #NETLIBERARE si Vloggers Swap.
Leo Burnett Bucharest si Telekom Romania au reusit performanta de a fi prima agentie din Romania, respectiv primul brand autohton care au fost premiate in cadrul competitiei Effie Awards Europe 2019, unde au fost selectionate campaniile "best of the best" din toate competitiile Effie europene.
Ele au primit doua trofee, pentru campaniile #NETLIBERARE si Vloggers Swap. Campania #NETLIBERARE a fost premiata cu GOLD Effie in cadrul categoriei Best of the Best: Consumer Goods & Telecom, iar Vloggers’ Swap a primit SILVER Effie in categoria Best of the Best: Media Innovation/Idea. De asemenea, in cadrul aceleiasi competitii, de Leo Burnett Bucharest a mai fost premiata cu Bronze Effie pentru campania "Tide pentru Supermame” (P&G – Tide) si Bronze Effie pentru campania Wash&Go campaign - "Best from traditions", iar cele doua distinctii nou obtinute vin sa intregeasca acest palmares.
#NETLIBERARE si Vloggers SWAP - certificate la nivel european
#NETLIBERARE este platforma de comunicare ce a schimbat intreg business-ul rezidential Telekom (Mobile, TV & Broadband) prin repozitionarea brand-ului ca un Internet brand. Fiecare campanie a vorbit despre internet ca despre un drept al oamenilor, nu un privilegiu, ceea ce a facut ca Telekom sa fie singurul brand de telco parte din zeitgeist-ul oamenilor.
Vloggers SWAP este o campanie fara precedent construita pe brand purpose Telekom - "Life is for sharing"care a atacat direct problema "filter bubble" ce intra in contradictie directa cu filozofia de brand, afectand generatia Z & tinerii mileniali. Telekom a provocat influenceri cu viziuni radical diferite sa faca schimb de canale de Social Media timp de 24 de ore, astfel expunand milioanele de romani care-i urmaresc la puncte de vedere complet noi si diferite de ale lor, inclusiv pe subiect tabu.
Atat reprezentantii Telekom Romania, cat si Leo Burnett Bucharest s-au aratat incantati de premiile primite, spunand ca aceasta recunoastere europeana a performantelor lor profesionale reprezinta o atestare a muncii si efortului depus pentru implementarea campaniilor de succes.
“Suntem mandri si bucurosi sa vedem, inca o data, recunoasterea internationala a performantei campaniilor de comunicare Telekom Romania. Aceste premii nu puteau exista fara rezultatele extraordinare obtinute prin curaj, perseverenta, munca si efort impreuna, toate turate la maxim, care ne-au ajutat sa fim in ultimii doi ani Clientul Anului, Brandul Anului si Agentia Anului la editiile nationale Effie Romania", a spus Ruxandra Rau - Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania.
La randul sau, Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy Leo Burnett Bucharest, a declarat ca: "Dupa doi ani in care a fost Agentia Anului la Effie in Romania, Leo Burnett Bucharest reuseste sa primeasca o confirmare Effie si la nivel European. E o dovada a unui sistem de a gandi imbratisat in intreaga agentie: creativitate construita pe insighturi conectate la realitatile de azi si cu impact in business-ul clientilor".