Iti faci cumparaturile de la Lidl si Kaufland? Iata ce se va schimba in viitor
kauflandlidlretailbon fiscal
Cumparatorii Lidl si Kaufland trebuie sa stie ca, incepand de luna aceasta, cele doua companii vor emite un alt model de bon fiscal. Masura a fost luata in cadrul unei ample campanii de sustenabilitate si vine cu avantaje atat pentru clienti, cat si pentru mediul inconjurator.
Noi bonuri fiscale de la Lidl si Kaufland
Din luna martie, daca iti vei face cumparaturile de la cei doi mari retaileri, vei primi un bon fiscal de culoare albastra, confectionat dintr-o hartie foarte rezistenta. Hartia are capacitatea de a nu se degrada in timp, fiind rezistenta atat la Soare, cat si la grasimi sau apa.
De asemenea, hartia care va fi folosita pentru bonuri provine din silvicultura sustenabila si nu are coloranti chimici, fiind certificata FSC.
De asemenea, bonul fiscal va fi reciclabil. Clientii il pot arunca in cosurile speciale pentru hartie, impreuna cu alte produse din acest material.
"Incepand cu luna martie, Kaufland Romania introduce treptat noul bon de casa ecologic si durabil. Compania continua astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumparaturi sa fie o activitate mai prietenoasa cu mediul inconjurator. Totul pleaca de la culoarea noului bon: albastra”, a anuntat Kaufland.
Ce schimbari mai pregatesc Lidl si Kaufland
Campania interna de sustenabilitate merge mai departe in interiorul grupului german Schwarz, din care fac parte Lidl si Kaufland.
Nemtii vor optimiza si modul de ambalare al rolelor de bon. Astfel, Grupul estimeaza ca va economisi 30 de tone de plastic pe an, in cadrul strategiei REset Plastic.
Kaufland si Lidl, sunt doi dintre cei mai puternici retaileri din piata romaneasca. Impreuna, cele doua companii inglobeaza aproximativ 20% din tot comertul alimentar din Romania.
Cele doua companii, desi au acelasi actionar, sunt operate separat. Kaufland si Lidl au o pozitie foarte puternica, atat pe piata europeana, cat si pe cea Romaneasca. In tara noastra, Kaufland opereaza 141 de magazine, iar Lidl aproximativ 300.