Investitie de 3 milioane de euro pentru un nou concept Mega Image
conceptbucuresticobalcescu
Store-ul Cobalcescu este cel mai nou concept Mega Image in care s-au investit peste 3 milioane de euro. Acesta este situat chiar in centrul Bucurestiului, in cladirea istorica de pe strada Grigore Cobalcescu. Investitia grupului belgiano-olandez Ahold Delhaize a durat 3 ani de zile.
Magazinul are o suprafata de 6.000 de metri patrati si un spatiu pentru vanzare de 1740 de metri patrati. Noul magazin Mega Image este cel mai mare pana in prezent, dintre cele detinute de companie.
Anul 2017 a fost dedicat investitiilor in toata tara pentru Mega Image.
"In 2017, am continuat sa ne extindem: am deschis 69 de noi magazine, am renovat in acelasi timp in jur de 200 de locatii; dar momentul crucial pentru noi a fost intrarea pe piata din Cluj, al doilea cel mai mare oras din Romania“, a declarat Vassilis Stavrou, director general al Mega Image.
Ce aduce nou concept store Cobalcescu 45?
Conceptul implementat aduce noutati la nivel de layout, sortimentatie si experienta de cumparare. Cel de-al saselea concept store Mega Image le integreaza si pe celelalte, precum Equilibrium Health & Wellness, Wine Gallery, Fromagerie și insula Angst.
O alta noutate cu care vine concept store Cobalcescu este pizzeria Pane&Pomodora, cu produse emblematice bucatariei napoletane, din Napoli, Italia.
”Ne-am gandit cum sa avem, in centrul istoric si in cartierul creativ al Bucurestiului, un magazin altfel“, spune Adrian Nicolaescu, VP marketing in cadrul Mega Image.
Magazinul situat in cladirea construita in perioada 1928-1935, ocupa in prezent toate nivelurile: parcare la parter, parcare cu valet la nivelul 1, magazin la nivelurile 2 ÅŸi 3.
“Cobalcescu devine cel mai reprezentativ Concept Store din reteaua noastra, care ofera inspiratie la cumparaturi chiar in inima orasului, avand in acelasi timp si o valoare istorica prin cladirea care mentine vie povestea Bucurestiului interbelic. Este un proiect unic pe care il vom dezvolta in continuare pentru a deveni cu adevarat un spatiu valoros pentru comunitate, pastrand elementele istorice reinventate modern. Unicitatea este data si de conceptul de magazin cu care i-am obisnuit deja pe clientii nostri, cu cornere si specialitati autentice”, declara Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.
Inca o noutate pe plan local este serviciul de valeti, mereu la dispozitia clientilor celui mai recent concept store. Sunt 38 de locuri de locuri de parcare valet din cele 68 de locuri dsponibile.
Despre Mega Image
Mega Image detine in prezent o retea ce cuprinde 600 de magazine in Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Ploiesti, Brasov, dar si alte orase sub numele de Mega Image, Shop&Go si Gusturile Romanesti.
Cinci supermarketuri de tip concept store sunt deschise toate in Bucuresti, mai precis, Piata Gemeni, Piata Sudului, Baneasca, Barbu Vacarescu si cel mai nou deschis, Cobalcescu. Acestea se remarca de restul prin suprafata mare, design, varietatea produselor, dar si alte servicii.
Anul 2018 nu se preconizeaza a fi unul cu vanzari exorbitante, insa Mega Image isi va pastra traictoria in afaceri ca si pana acum. : ”In 2018 ma astept ca, per total, piata sa ramana in crestere, insa nu cu acelasi avant ca in ultimii doi ani, deoarece nu putem sa avem aceleasi cresteri an de an“, a spus Vassilis Stavrou, director general Mega Image.
O data cu dezvoltarea afacerii, deschiderea unor noi magazine si numarul de angajati creste, In prezent, sunt 10.700 de oameni care lucreaza in cadrul companiei.
Citeste si:
Topul celor mai activi retaileri in 2015